Presidència
Del 12 al 14 de novembre

L'Agència Valenciana del Turisme promociona aquesta setmana l'oferta turística de la Comunitat a Islàndia

12/11/2015
- La Generalitat participa en una acció promocional a Reykiavik fins al 14 de novembre
- Colomer assenyala que "aquestes promocions ens permet mostrar tant als professionals del sector turístic islandés com al públic final el desenvolupament de la nostra Comunitat en tots els aspectes"
L'Agència Valenciana del Turisme promociona aquesta setmana l'oferta turística de la Comunitat Valenciana a Islàndia a través de la presentació de la destinació amb la finalitat de traslladar la cultura, tradició i la gastronomia valenciana al sector profesional, als mitjans de comunicació i al públic en general a Islàndia.

En concret, l'Agència Valenciana del Turisme participarà en una acció promocional a Reykiavik del 12 al 14 de novembre. Es tracta d'una acció coordinada per l'Oficina Espanyola de Turisme a Oslo, de la qual depén el mercat islandés, i inclou una trobada amb els principals operadors turístics i companyies aèries del país nòrdic i el muntatge d'un punt d'informació en un dels principals centres comercials del país.

L'objectiu prioritari d'aquesta acció promocional és donar a conéixer l'oferta turística de la nostra comunitat a Islàndia, un mercat que en l'últim any va incrementar notablement el nombre de turistes a la Comunitat Valenciana.

Aquesta activitat s'emmarca en el Pla Operatiu Anual de Turespaña que comprén un calendari d'actuacions en l'exterior que impliquen la col·laboració entre l'ens turístic nacional i les diferents autonomies espanyoles.

Durant 2014, la Comunitat Valenciana va rebre 25.020 turistes islandesos, és a dir, un 46,3% dels visitants d'aqueixa nacionalitat que van arribar a
Espanya van triar destinacions de la nostra regió, la qual cosa va suposar un increment del 183,5% respecte a 2013.

El responsable de la política turística, Francesc Colomer, ha assenyalat que "aquestes promocions ens permet mostrar als professionals del sector turístic islandés el desenvolupament de la nostra Comunitat en tots els aspectes, des de l'art i la cultura dels nostres municipis, les tradicions i costums de les tres províncies, les destinacions turístiques, la innovació i la indústria, fins als parcs naturals i la gastronomia valenciana".

"I a més, -ha continuat Colomer- al participar també amb un punt d'informació turística en un transitat centre comercial, podem mostrar tota la nostra oferta turística directament al públic final".