Presidència

Colomer agraeix la unió del sector empresarial de Castelló "per a crear productes que posicionen la província com una opció destacada en el mercat"

19/12/2015
- El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, s'ha reunit amb el Club de Producte Introducing Castelló per a conéixer el primer catàleg de producte sobre el qual estan treballant
- Colomer ha remarcat que "és imprescindible l'alineació de tots els implicats per a aconseguir un producte d'èxit"
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha agraït la unió del sector empresarial de Castelló entorn del club de producte Introducing Castelló, entitat des de la qual es treballa ja de forma conjunta per a "posicionar aquesta província com una opció destacada dins del mercat turístic". D'aquesta manera, i després de mantenir ahir una trobada amb els membres d'aquesta organització, que passarà a formar part també de l'Associació Provincial d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme (ASHOTUR), ha destacat "el camí conjunt que s'ha iniciat per a facilitar la tasca d'estudi i promoció d'aquesta província".

En aquste sentit, des de l'entitat han traslladat el president de l'Agència Valenciana de Turisme el primer catàleg de producte sobre el qual ja estan treballant, que inclou al voltant de 30 ofertes en què es combinen ofertes de costa i interior. Colomer ha incidit en que "la Província és plural i diversa, i compta amb un enorme potencial per al desenvolupament de rutes que combinen el turisme de sol i platja amb l'oferta d'interior, el turisme esportiu, de salut o gastronòmic", per això ha transmés la seua intenció de continuar treballant en aquesta línia "perquè és imprescindible l'alineació de tots els implicats per a aconseguir un producte d'èxit".

Així, des de l'Agència Valenciana de Turisme s'està treballant ja en accions de promoció i estudi que convertisquen aquest catàleg "en un organisme viu, amb capacitat d'anar renovant-se i adaptant-se al mercat i a les nostres potencialitats". Colomer ha destacat que l'ampliació de noves rutes en l'Aeroport de Castelló o la pròxima arribada del Tren d'Alta Velocitat, comportaran avanços importants que influiran sens dubte en la configuració de la província com a destinació turística. Per això està previst que es duguen a terme estudis periòdics per a conéixer el perfil dels turistes que arriben a la província, però també dels mercats potencials, per a planificar també l'assistència a fires i esdeveniments en què es puga presentar aquest catàleg de productes.

"El més important és coordinar sinergies i, sobretot, que existisca una voluntat de col·laborar i treballar de forma conjunta amb el sector", ha subratllat el secretari autonòmic de Turisme, que ha assenyalat que "aquest tipus d'iniciatives i projectes enquadren a la perfecció amb l'estratègia que s'està posant en marxa des de l'Agència Valenciana de Turisme i amb la qual volem convertir aquesta província en un mercat atractiu per als visitants, perquè Castelló és una terra rica i singular, amb grans potencialitats encara per descobrir".