Presidència
Per a Reis

El personal del Servei d'Emergències "112 Comunitat Valenciana" es reforça en un 8,2% per a la festivitat de Reis

04/01/2016
- El director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel, ha afegit que el major reforç en els torns de personal es realitzarà demà amb un 12,2% més d'operadors, coordinadors i supervisors respecte a un mateix dia ordinari
La direcció general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències reforçarà en un 8,2% els torns d'operadors, coordinadors i supervisors del telèfon d'emergències "112 Comunitat Valenciana" els dies 5 i 6 de gener, amb l'objectiu que la nit de Reis discórrega amb la màxima normalitat possible i que els ciutadans puguen celebrar tranquils aquesta jornada tan especial", segons ha explicat el director general de la citada Agència, José María Ángel.

En aquest sentit, José María Ángel ha afegit que el major reforç en els torns de personal es realitzarà demà amb un 12,2% més d'operadors, coordinadors i supervisors respecte a un mateix dia ordinari. Aquest increment es realitza -ha explicat Ángel- " en coincidir amb la celebració de la tradicional Cavalcada de Reis en la qual els carrers de les ciutats i pobles de la Comunitat experimenten una gran afluència de persones pel que es fa imprescindible que els incidents que es puguen produir se solucionen de manera ràpida i eficaç".

El director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències ha indicat que durant el dia 6 de gener, el personal del telèfon d'emergències "112 Comunitat Valenciana" es reforçarà en un 4,1% atès que és una jornada en la qual s'espera una gran quantitat de desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana.

Finalment, Ángel ha manifestat que des del Centre de Coordinació d'Emergències es realitza un dispositiu especial perquè "la població gaudisca de les festes tenint la seguretat que qualsevol contratemps que ocórrega serà atès immediatament, no solament per la ràpida atenció de la seua trucada gràcies a l'increment de la plantilla, sinó també per la coordinació entre els disversos organismes que atenen les emergències en les tres províncies de la Comunitat".

El telèfon 112 Comunitat Valenciana és un servei gratuït de la Generalitat, disponible a qualsevol hora del dia i de la nit, els 365 dies de l'any, que aten les peticions i gestiona l'ajuda urgent apropiada per a cada cas de valencians i visitants que es troben en territori de la Comunitat.

D'altra banda, el telèfon "112 Comunitat Valenciana", que ha renovat recentment el certificat ISO 9001: 2008, és un dels serveis d'emergències amb majors nivells de qualitat en la gestió i atenció d'Espanya. Es va posar en funcionament l'any 1999 i des de llavors i fins ara ha atès un total de 60 milions de trucades.