Presidència

Professionals del sector hoteler analitzen en l'Invat.tur les claus per a realitzar una estratègia de màrqueting en cercadors

22/02/2016
- L'Invat.tur acull dimecres que ve, 25 de febrer, la jornada professional «Accions de màrqueting en metacercadors per a respondre a les tendències del mercat"
- Aquest desdejuni, organitzat per Trivago i Invat.tur, persegueix l'objectiu d'informar als hotels de la Comunitat de les tendències de la destinació
L'Agència Valenciana del Turisme, a través de l'Institut Valencià de Tecnologies Turístiques, Invat.tur, acollirà dimecres que ve, 25 de febrer, el desdejuni de treball «Accions "de màrqueting en metacercadors per a respondre a les tendències del mercat".

Aquesta jornada, organitzada per Invat.tur i Trivago, persegueix l'objectiu d'informar als hotels de la Comunitat de les tendències de la destinació i les claus per a realitzar una estratègia de màrqueting en buscadors.

Per a aquest desdejuni de treball ja s'han inscrit més de 128 participants, dels quals el 90% són hotelers. A més, dos instituts d'Educació Secundària amb formació amb estudis relacionats amb el turisme, seguiran la jornada per streaming.

Cal destacar que aquest desdejuni de treball podrà seguir-se en streaming a través de www.invattur.gva.es.

Aquesta jornada, la inaugurarà la directora general de Turisme, Raquel Huete, i la impartirà Diego Alonso, Industry Manager Trivago Spain, en la qual s'analitzarà Trivago com a metacercador, les principals tendències de la Comunitat Valenciana en Trivago, a més del màrqueting en metacercadors.

Durant 2016 l'Invat.tur continuarà fent insistència a acostar tendències en tecnologies de la informació i comunicació i xarxes socials als professionals del sector turístic de la Comunitat Valenciana.

Desdejunis Invat.tur

L'Institut Valencià de Tecnologies Turístiques, Invat.tur, posa en marxa els Desdejunis Invat.tur, un format de trobada per als professionals del sector turístic.

Per mitjà dels Desdejunis Invat.tur es genera un fòrum de debat a través de la participació de professionals pioners en àmbits relacionats amb la gestió turística i, d'aquesta manera, acostar empresaris i professionals turístics a diferents realitats del sector.

Amb aquests desdejunis es pretén que els empresaris i professionals tinguen un accés i contacte directe amb els experts especialitzats en cada matèria de debat, a fi de conéixer i posar en marxa noves estratègies i ferramentes per a la gestió turística i per a la millora de la competitivitat turística.