Presidència
51 operadors més

L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències reforça en Falles el 112 Comunitat Valenciana

15/03/2016
- La plantilla d'operadors que atén les telefonades al telèfon únic 112 s'incrementa en un 20%
L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències ha reforçat aquesta setmana els torns del personal del telèfon d'emergències 112 Comunitat Valenciana en un 20 per cent perquè els ciutadans disfruten de les festes de les Falles amb "les màximes garanties", segons ha assenyalat el seu director general José María Ángel.

En concret, el servei d'atenció al telèfon únic 112 l'atendrà durant la Setmana Fallera 51 operadors més que diàriament. De forma ordinària aquest servei l'atenen 250 operadors, 84 coordinadors i 21 supervisors. Es tracta d'una plantilla de 355 professionals que s'incrementa en Falles fins a 414 persones perquè "la celebració d'aquestes festes, a les quals acudix gran quantitat de gent i que atrauen tants turistes, transcórreguen amb la major normalitat possible", afirma Ángel.

Des de demà dimecres 16 i fins al divendres 18 de març, s'efectuaran els majors reforços, amb onze operadors i dos coordinadors més diàriament, un increment d'un 30% i un 16%, respectivament, de la plantilla durant eixos dies.

El director de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències ha insistit en el fet que es gaudisca de la festa amb precaució i ha recordat que el telèfon '112 Comunitat Valenciana', a més d'atendre les telefonades en valencià i castellà, ho fa també en altres idiomes, com en anglés, alemany i francés, les 24 hores del dia i durant tot l'any.