Presidència
En 2015

El nivell de satisfacció dels visitants de la Ciutat de les Arts i les Ciències frega el 90 per cent l'any 2015

20/03/2016
El nivell de satisfacció dels visitants de la Ciutat de les Arts i les Ciències frega el 90 per cent l'any 2015
- El 97% recomanaria la visita al Museu de les Ciències i un 95% la recomanaria a l'Hemisfèric
- Les activitats com a "Ciència a Escena", "Taller de l'Electricitat" o "Estudi de TV" arriben a un grau de satisfacció del 100%
- La valoració global de l'Oceanogràfic és del 91% de satisfacció i el 93% dels enquestats recomanaria la visita
El percentatge de satisfacció dels visitants a la Ciutat de les Arts i les Ciències arriba en línies generals al 90%, segons les dades extretes de les enquestes realitzades al públic que ha visitat el Museu de les Ciències i l'Oceanogràfic, o ha assistit a les projeccions de l'Hemisfèric durant l'any 2015. En els qüestionaris es preguntava sobre l'atenció rebuda, les instal·lacions, continguts expositius, biològics o audiovisuals, i informació proporcionada, entre d'altres.

El 90% dels visitants del Museu de les Ciències està satisfet amb els serveis prestats i valoren de forma positiva en un 99% i en un 92%, l'atenció rebuda i les instal·lacions, respectivament. A més, un 97% recomanaria la visita a aquest espai a amics i familiars, i un 93% dels visitants està satisfet amb els continguts expositius del Museu.

La valoració de les activitats per al públic general com a "Ciència a Escena", "Taller de l'Electricitat", "Estudi de TV" o "Espai dels Xiquets" arriben a un grau de satisfacció del 100% igual que la majoria de les dirigides a centres escolars i professorat durant el curs 2014-2015. Quant al cicle d'activitats i conferències gratuïtes com "Astronomia en la Ciutat de les Arts i les Ciències" i "De ciència certa", els assistents les han valorades amb un 90% de satisfacció, i el 97% d'ells tornaria a acudir-hi.

Quant a l'Hemisfèric, un 88% està satisfet amb els serveis prestats i l'aspecte més valorat és l'atenció rebuda amb un 97%. El 95% recomanaria la visita a amics i familiars tenint en compte les projeccions a què han assistit. Respecte a "les Nocturnes d'Hivern", la valoració global va ser d'un 93%, amb un 97% d'assistents que recomanaria este espectacle. A l'estiu de 2015 es va realitzar la versió estival d'aquest planetari en directe amb un grau de satisfacció del 91% i un 93% del públic que ho recomanaria.

Respecte als resultats de satisfacció obtinguts en l'Oceanogràfic, la valoració és del 91%. El 93% dels visitants enquestats recomanaria la visita i un dels aspectes millor valorats és l'atenció del personal amb un 92%. Les accions i projectes educatius com els Cursos de Formació i les Aules Taller obtenen un 96 i un 100% de satisfacció, respectivament. Les activitats com a "Entrenador per un dia" (98%), "Passaport Animàlia" (99%) o "Dormir amb taurons" (99%) freguen el 100% de satisfacció.

Quant a les reclamacions, es manté la ràtio de l'any anterior, 14 reclamacions cada 100.000 entrades. Totes les queixes es contesten en un termini màxim de deu dies, es resol la incidència plantejada i es posen en marxa les accions correctives i de millora necessàries per a la millora contínua de la qualitat de cada un dels serveis que s'ofereixen.

Galeria d'imatges