Presidència

El Consell aprova la col·laboració de Turisme i la Fundació Palau de les Arts per a potenciar el turisme cultural a la Comunitat Valenciana

27/05/2022
- Turisme Comunitat Valenciana contribueix econòmicament amb un màxim de 230.000 euros a través d'un conveni
- Turisme Comunitat Valenciana contribueix econòmicament amb un màxim de 230.000 euros a través d'un conveni


El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i la Fundació Palau de les Arts Reina Sofía per a la realització d'accions de promoció i màrqueting de la cultura i les arts escèniques de la Comunitat Valenciana durant l'any 2022.

A través d'aquest acord, Turisme Comunitat Valenciana contribueix enguany econòmicament amb un import màxim de 230.000 euros.

Per la seua banda, la Fundació Palau de les Arts Reina Sofía es compromet a realitzar diverses accions de promoció i màrqueting, entre les quals destaca la representació de l'òpera 'Macbeth' de Giuseppe Verdi, que va tindre lloc en el mes d'abril i es va completar amb activitats paral·leles, com ara conferències o concerts relacionats, perquè el visitant de Les Arts s'endinse en l'univers verdià.

Entre aquestes activitats destaca la 'Marató Verdi', un complet calendari de concerts, recitals, òpera, col·loquis, cine i tallers al voltant del compositor Giuseppe Verdi.

Mitjançant aquest conveni, també s'impulsen actuacions de màrqueting i comunicació agrupades en tres línies bàsiques: disseny i gestió de campanyes de publicitat i projectes de màrqueting; gestió i foment de la Comunitat Valenciana a través de Les Arts i Turisme Comunitat Valenciana, així com digitalització de continguts.

Pel que fa a la primera de les línies, disseny i gestió de campanyes de publicitat i projectes de màrqueting, s'executarà una campanya d'accions publicitàries a la Comunitat Valenciana, a més de fer-ho en el mercat nacional i internacional, tant en mitjans especialitzats com generalistes, per a promocionar els espectacles de Les Arts en 2022.

Mitjançant la segona de les línies d'actuació en matèria de màrqueting i comunicació, gestió i foment de la Comunitat Valenciana a través de Les Arts, es realitzaran presentacions del Palau de les Arts en mercats nacionals i internacionals.

Així mateix, es preveuen accions de difusió dels continguts de la programació a través de la crítica especialitzada, convidant crítics a conéixer Les Arts i poder accedir a turistes potencials que viatgen per motius culturals, entre altres accions.

Sobre la digitalització de continguts, mitjançant aquest conveni es durà a terme la digitalització de continguts musicals, didàctics i de divulgació que s'han posat a la disposició de manera gratuïta, a més de retransmetre conferències divulgatives per xarxes socials, i la gravació de continguts culturals i artístics en 'streaming', entre altres accions.

Turisme Comunitat Valenciana estableix que els seus programes i actuacions han d'estar orientats, entre altres objectius, a comunicar positivament la imatge turística de la Comunitat Valenciana, a més de facilitar la comercialització dels diversos productes turístics.

Per a desenvolupar aquests objectius, Turisme Comunitat Valenciana realitzarà i coordinarà activitats d'informació, promoció i publicitat del producte turístic valencià, a més d'impulsar que es duguen a terme actuacions conjuntes de cooperació amb altres entitats com ara la Fundació Palau de les Arts.