Presidència

El Consell col·labora amb el Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca en la promoció dels recursos turístics durant 2022

15/07/2022
  • Turisme Comunitat Valenciana destinarà 250.000 euros per a la realització d’accions de màrqueting i promoció turística en mercats internacionals

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i el Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca per a dur a terme accions de màrqueting i col·laboració per a la difusió dels recursos turístics de la Costa Blanca durant 2022.

Mitjançant aquest conveni, Turisme Comunitat Valenciana contribuirà econòmicament amb 250.000 euros per a la realització d’accions de màrqueting i promoció turística de la Costa Blanca en mercats internacionals.

L’objectiu d’aquest acord és millorar el posicionament de la província d’Alacant en els principals mercats, diferenciar la destinació enfront dels seus competidors, incrementar les vendes de paquets turístics de la Costa Blanca en els principals operadors, reforçar el coneixement de la destinació, a més de destacar l’oferta complementària al sol i platja mitjançant la creació de paquets turístics i experiències de turisme de golf, esportiu, actiu i d’interior.

D’aquesta manera, el Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca realitzarà campanyes de màrqueting digital en les principals agències de viatge en línia en els mercats dels Països Baixos, Bèlgica, Noruega, França, Suècia i Alemanya.

Per a cada un dels mercats se seleccionaran les principals agències de viatge en línia (OTA) que tinguen representativitat en la venda de la destinació. Aquestes campanyes amb les agències de viatge en línia preveuen diverses accions, com ara la creació de contingut específic de la destinació en el lloc web de l’agència, tant bàners i impressions com contingut destacat en la pàgina d’inici, a més de la creació d’articles experiencials en blogs de viatges i la creació de microllocs web específics de la Costa Blanca.

També es durà a terme la creació i la promoció de productes turístics específics més enllà del sol i platja, fomentant el del golf, l’esportiu, l’actiu i el d’interior; la creació de publicacions en xarxes socials; publitramesa electrònica exclusiva de la destinació, i estratègies de creació de continguts de marca en mitjans digitals externs afins.