Presidència
Convenios de colaboración

Turisme Comunitat Valenciana destina 200.000 euros a l’Ajuntament de Castelló de la Plana per a impulsar la promoció turística de la ciutat

26/07/2022
Francesc Colomer firma el convenio de colaboración con la alcaldesa de Castelló de la Plana, Amparo Marco
  • El secretari autonòmic de Turisme ha signat amb l’alcaldessa de Castelló de la Plana el conveni de col·laboració entre les dues entitats
  • Francesc Colomer també ha subscrit el conveni de col·laboració amb Aerocas

Turisme Comunitat Valenciana destina 200.000 euros a l’Ajuntament de Castelló de la Plana per a potenciar la promoció turística de la ciutat durant 2022.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha signat amb l’alcaldessa de Castelló de la Plana, Amparo Marco, el conveni de col·laboració entre les dues entitats per a la realització d’actuacions de promoció del municipi durant 2022.

Francesc Colomer ha destacat que la política turística “és una política d’aliances, és una governança col·laborativa”, i ha recalcat que aquest acord amb l’Ajuntament de Castelló de la Plana mostra una “aliança molt ferma” que possibilita l’organització d’‘Escala a Castelló’, “un esdeveniment molt consolidat que ens permet reivindicar el vessant mariner de la ciutat”.

A més, Colomer ha insistit que ‘Escala a Castelló’ és un esdeveniment “singular, molt autèntic i lligat al turisme familiar”, que és una de les vetes de mercat en què més està treballant Turisme Comunitat Valenciana.

Quant a les accions impulsades a través del conveni, l’Ajuntament de Castelló de la Plana ha organitzat la V edició ‘Escala a Castelló’, el gran esdeveniment nàutic que es va celebrar del 21 al 25 d’abril. Aquest esdeveniment s’enquadra com una acció estratègica de promoció de la imatge turística de la ciutat de Castelló de la Plana com a destinació al Mediterrani.

Així mateix, mitjançant aquest acord, Turisme CV també ha col·laborat amb l’Ajuntament de Castelló de la Plana en l’espectacle pirotècnic que va tindre lloc el 25 d’abril passat, que s’emmarca en la celebració d’‘Escala a Castelló’. També s’ha dut a terme un pla de mitjans de difusió de l’esdeveniment en diversos suports, com ara publicitat en línies d’autobusos i tanques, a més d’insercions en ràdio, premsa escrita i xarxes socials per a promocionar ‘Escala a Castelló’.

Conveni amb Aerocas

El titular de Turisme també ha signat amb la directora general d’Aerocas, Blanca Marín, el conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i Aerocas per a impulsar la promoció de l’aeroport.

Mitjançant aquest conveni, Turisme Comunitat Valenciana destina 100.000 euros a Aerocas per a promoure accions de publicitat i comunicació turística de l’Aeroport de Castelló durant 2022.

Francesc Colomer ha explicat que a través del conveni “impulsem el posicionament de l’aeroport” i ha recalcat la importància de “generar producte per a després traslladar-lo als mercats nacionals i internacionals”.

Entre les accions previstes en aquest conveni, destaca la realització d’accions de màrqueting i publicitat en els mitjans de les aerolínies que actualment operen a l’aeroport de Castelló: Londres-Stansted amb Ryanair; Londres-Luton amb Wizz Air; Bucarest-Otopeni amb Wizz Air; Budapest amb Wizz Air; Katowice amb Wizz Air; Bilbao amb Volotea; Sevilla amb Air Nostrum, i Brussel·les-Charleroi amb Ryanair.

Així, es duen a terme diverses accions en els diversos mitjans d’aquestes aerolínies per a posicionar tant l’aeroport com el conjunt de la província de Castelló com a destinació turística en els mercats emissors. Entre les actuacions destaquen bàners en les seues pàgines web; enllaços amb les webs oficials de l’Aeroport de Castelló, Turisme Comunitat Valenciana i les destinacions de la província de Castelló; ‘newsletters’ sobre la destinació Castelló; presència en les xarxes socials i en els perfils de les aerolínies; reportatges sobre l’aeroport i la província de Castelló, a més d’accions amb els turoperadors. Així mateix, s’impulsa la participació en fires turístiques i de connectivitat aèria per a millorar el posicionament de l’Aeroport de Castelló. Destaca la participació en fires com Connect, AviaDev, AERO Friedrichshafen, Routes Europe, Fitur, World Travel Market de Londres o la Mostra de Turisme.

També es realitzaran accions de promoció de l’aeroport i la seua àrea d’influència des del punt de vista turístic, com ara l’organització d’Aeroport Castelló Business Fòrum, viatges de familiarització vinculats a l’aeroport de Castelló o la promoció de productes turístics a les instal·lacions de l’aeroport.

Galeria d'imatges