Presidència
Nova pàgina d’inici

Turisme CV renova la portada del portal turístic en línia

26/08/2022
Captura de pantalla del nuevo portal www.comunitatvalenciana.com
  • Colomer destaca el caràcter innovador, modern, funcional i en constant evolució del  Portal Turístic
  • El portal, disponible en set idiomes diferents, va rebre durant el primer semestre de l’any més de 2,8 milions de visites
  • El servei amb més consultes és el de Webcams, que ofereix imatges en temps real i s’està renovant amb 38 dispositius nous

Turisme Comunitat Valenciana ha renovat la pàgina d’inici del Portal Turístic, amb un disseny més actual, en què es recull l’experiència dels usuaris.

Aquest nou disseny de la portada del portal turístic —disponible en set idiomes: espanyol, valencià, anglés, francés, alemany, xinés i rus— té com a tema central la campanya de la Comunitat Valenciana amb un format audiovisual que s’anirà adaptant als diversos moments i les estacions de l’any.

El titular de Turisme Comunitat Valenciana, Francesc Colomer, ha destacat que el portal turístic “és peça clau” del sistema de gestió integral de la destinació Comunitat Valenciana i ha recordat que “fa ara dos anys” vam presentar el portal amb un “disseny innovador, modern i funcional”, per això ara hem renovat la pàgina d’entrada.

A més, ha insistit en la importància de mantindre en constant evolució el portal turístic, ja que de la mateixa manera que els perfils de demanda turística evolucionen, ha d’evolucionar també el web turístic de la Comunitat Valenciana, presentant tota l’oferta turística adaptada a les noves tendències tecnològiques i dels usuaris.

Més de 2,8 milions de visites i 38 càmeres web noves

El portal turístic de la Comunitat Valenciana va rebre durant el primer semestre de l’any més de 2,8 milions de visites, i el servei que més consultes rep és el de Webcams, que ofereix imatges en temps real les 24 hores del dia.

Un servei que, segons ha avançat Colomer, “ha fet un pas qualitatiu i aquest estiu s’han començat a instal·lar nous dispositius que milloren la resolució i la claredat de les imatges, i ofereixen, a més, la possibilitat de programar rondes i zooms, que fan que l’experiència siga molt més atractiva per als usuaris”.

Així mateix, hi ha afegit, “ja són 9 les noves càmeres web instal·lades aquest estiu i esperem que a finals de 2022 s’hi instal·len un màxim de 38 dispositius”. A més, com a novetat, “integren un sistema d’autoneteja amb sensor de pluja”, hi ha afegit. Algunes de les destinacions que compten ja amb aquest servei són Benidorm Llevant, Benicàssim, Altea Marítim i Requena.

S’intensifica l’estratègia de màrqueting digital

D’altra banda, cal assenyalar que Turisme Comunitat Valenciana fa anys que intensifica la seua estratègia en màrqueting en línia, amb noves accions innovadores de continguts i accions en xarxes socials i d’‘influencers’.

A manera de balanç, cal destacar que durant el primer semestre de l’any Turisme ha publicat un total de 202 videoblogs en els quals es donen a conéixer diversos recursos turístics, disponibles tant en el portal turístic com en el canal YouTube de Comunitat Valenciana. Així mateix, dins de l’Agenda, el servei que ofereix el portal turístic, que ha registrat prop de 150.000 visites, s’han publicat en els primers sis mesos de l’any 514 esdeveniments amb 1.860 URL.

Pel que fa al reforç en xarxes socials, Turisme Comunitat Valenciana ha fet un total de 1.643 publicacions en el primer semestre de l’any en el seu perfil turístic, de manera que han augmentat en prop de 13.000 els nous seguidors en els seus comptes de Facebook, disponibles en diversos idiomes; en prop de 6.500 els nous seguidors de Twitter, i en més de 5.300 en Instagram.

A més, s’han dut a terme accions amb excel·lents resultats amb ‘influencers’ com l’alemany Tobias Hoiten; les britàniques @broganabroad i @Bumblebambi; a escala nacional, Marina Comes, Justwotravel, i ‘El viaje de tu vida’.

Galeria d'imatges