Presidencia
Marketing online

Turisme Comunitat Valenciana incorpora TikTok a la seua estratègia de difusió en xarxes socials

16/11/2022
  • Turisme crea el seu perfil de TikTok i elabora l'estratègia de difusió en aquesta xarxa social de contingut audiovisual
  • S'adapta, així, als hàbits de consum per a crear un major impacte entre la població més jove

Turisme Comunitat Valenciana ha donat a conéixer aquest dimecres 16 de novembre el seu perfil en la xarxa social TikTok, un llançament que ha sigut precedit d'una estratègia en què s'han tingut en compte tant les tendències de consum com una anàlisi de la utilització d'aquesta xarxa en el sector turístic.

Amb aquest nou perfil, Turisme s'adapta i s'innova amb l'objectiu de mantindre actualitzats els seus canals, aportant-hi un toc de frescor. Per a aconseguir l'atenció i la fidelitat dels seguidors es publicaran tant vídeos de producció pròpia com contingut generat per l'usuari amb l'etiqueta #MediterráneoEnVivo.

Per a aquest canal s'optarà per la utilització tant del castellà com de l'anglés, amb la finalitat d'atraure seguidors internacionals, i en aquest cas s'optarà per l'etiqueta #MediterraneanLive.

La temàtica de les publicacions inclourà propostes d'oci, platges i naturalesa, itineraris, recorreguts i rutes, gastronomia, challenges i vídeos amb un toc d'humor o de tendència, sense oblidar les curiositats i els continguts més urbans amb els quals donar a conéixer pobles i ciutats.

Quant a la identitat visual, Turisme Comunitat Valenciana aposta per donar màxim protagonisme a la llum, mantenint un color vibrant i atractiu i jugant amb filtres i els diferents formats que brinda aquesta xarxa social.

Les col·laboracions amb TikTokers serviran per a enlairar-se en una xarxa social en què es parteix de zero, així mateix es plantejaran estratègies de publicitat que servisquen per a guanyar visibilitat i seguidors, i es difondrà, a través d'Instagram , Facebook i Twitter, l'estrena del canal de TikTok.

Finalment, s'actualitzarà el portal per a donar accés al compte de TikTok des d'encapçalaments, peus de pàgina i bàners, i també estarà enllaçada en els diferents elements dels butlletins que reben els subscriptors i subscriptores.

Galería de Imágenes