Presidència
S'acosta de primera mà l'oferta turística

L'Agència Valenciana del Turisme organitza un viatge de familiarització per a promocionar el turisme de salut en el mercat alemany

13/11/2015
L'Agència Valenciana del Turisme organitza un viatge de familiarització per a promocionar el turisme de salut en el mercat alemany
- Hui i demà un total de sis majoristes de viatges alemanys visitarà la ciutat de València i diversos punts de la província d'Alacant
- Colomer: "Les noves connexions aèries dels aeroports de la Comunitat amb ciutats com Berlín i Colònia amplien les nostres possibilitats en este mercat"
L'Agència Valenciana del Turisme ha organitzat en col·laboració amb Turespaña i amb Turisme València, un viatge de familiarització (fam trip), per a un grup de sis majoristes alemanys especialitzats en el segment benestar, amb l'objectiu de promocionar el turisme de la salut de la Comunitat Valenciana.

D'esta manera, el grup que va arribar a València ahir a la vesprada, visitarà durant dos dies la ciutat de València i també diversos punts de la província d'Alacant. A més, l'Agència Valenciana del Turisme ha planejat una trobada amb empreses del sector de la Comunitat, en el qual podran presentar les seues propostes i intercanviar impressions amb els operadors d'un dels majors mercats per a este tipus de turisme a Europa.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha valorat positivament este tipus de promocions "en què acostem de primera mà l'oferta turística de la Comunitat als nostres principals mercats emissors de turistes estrangers".

En este sentit, ha afirmat que "l'obertura de noves connexions aèries tant des de l'aeroport d'Alacant-Elx, com des de l'aeroport de València amb Alemanya, amb noves rutes directes a ciutats com ara Colònia o Berlín, amplien de forma notable les possibilitats que l'oferta turística de la Comunitat oferix en este mercat".

Així mateix, Colomer ha avançat que "durant els mesos de novembre i desembre està prevista la realització de diverses visites d'operadors turístics especialitzats en productes, com el turisme lingüístic, esportiu, golf o cultural". "Una estratègia que s'intensificarà al llarg de l'any que ve", ha afegit.

Galeria d'imatges