Visor detalle nota de prensa

Vicepresidència i Igualtat i Polítiques Inclusives

Ibáñez rep la Fundació 'Primavera' per la Salut Mental

14/12/2015
Ibáñez rep la Fundació 'Primavera' per la Salut Mental
- En la reunió de treball han abordat distints projectes relacionats amb la inclusió social de les persones amb malaltia mental
El secretari autonòmic d'Inclusió i de l'Agència Valenciana de la Igualtat, Alberto Ibáñez, ha rebut els representants de la Fundació de la Comunitat Valenciana 'Primavera' per a la Salut Mental. En la reunió, la fundació ha donat a conéixer les dificultats i necessitats actuals de les persones amb malaltia mental, i han tractat sobre programes d'inclusió social, de cohesió social i de desestigmatització de la malaltia mental, així com de diversos projectes d'inserció sociolaboral, responsabilitat social corporativa i autonomia personal.

En la trobada, han participat també la secretària autonòmica de Servicis Socials i Autonomia Personal, Sandra Casas, i el director general de Diversitat Funcional, Antonio Raya. Ibáñez ha qualificat la Fundació Primavera "d'entitat del segle XXI que aposta per la innovació social i la responsabilitat col·lectiva com a resposta a la inclusió social".

Galeria d'imatges