Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
Presidència
Accés lliure prèvia inscripció
Cacsa inicia el cicle "Dones de Ciència" amb una conferència sobre els avanços en la cura del càncer de mama
27/01/2016
- La doctora Ana Lluch inicia aquestes ponències, coincidint amb la celebració el dia 4 del Dia Mundial contra el Càncer
- El complex ofereix a més durant el mes de febrer una taula redona sobre el canvi climàtic i conferències sobre la ciència de les Falles, l'astronomia en l'Antiga Xina i les malalties rares
- Totes aquestes activitats de divulgació científica són de lliure accés amb inscripció prèvia
- El complex ofereix a més durant el mes de febrer una taula redona sobre el canvi climàtic i conferències sobre la ciència de les Falles, l'astronomia en l'Antiga Xina i les malalties rares
- Totes aquestes activitats de divulgació científica són de lliure accés amb inscripció prèvia
La Ciutat de les Arts i les Ciències inicia dimecres que ve, 3 de febrer, el nou cicle de conferències "Dones de Ciència" amb la participació de la doctora Ana Lluch, una de les oncòlogues de major prestigi internacional, que, amb 40 anys d'experiència professional, és un verdader referent en la seua àrea de treball. Aquesta activitat, de lliure accés amb inscripció prèvia es realitzarà a l'Auditori Santiago Grisolía del Museu de les Ciències.
L'esperança de vida de les pacients amb càncer de mama ha augmentat en els últims anys. La doctora Ana Lluch que considera que el finançament o la comunicació a la societat són absolutament fonamentals a l'hora d'enfrontar-se a la cura eficaç de la malaltia, exposarà al públic assistent els principals avanços en la cura del càncer de mama en les últimes dècades i els principals reptes a què encara hem d'enfrontar-nos.
Aquest nou cicle de conferències de divulgació científica gratuïtes s'uneix als ja consolidats "Astronomia en la Ciutat dels Arts i els Ciències", la següent cita dels quals serà el 18 de febrer amb la xarrada-concert a càrrec de Rubén García-Benito de l'Institut astrofísic d'Andalusia i la música d'Abigaíl Horro, sobre els secrets de l'astronomia en l'Antiga Xina, i "De ciència certa" que el 25 de febrer oferirà la conferència sobre malalties rares a càrrec de Federico Pallardó, catedràtic de Fisiologia de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València.
També el 9 de febrer, la Ciutat dels Arts i els Ciències oferirà la taula redona "El Canvi Climàtic després de la Conferència de París. Eludint l'ineludible?" en la qual participaran institucions i entitats científiques i socials per a analitzar les conseqüències de la passada Conferència de París. Finalment, i coincidint amb l'Exposició del Ninot que acollirà el Museu de les Ciències del 5 de febrer al 15 de març, Jesús Catalá de la Universitat CEU Cardenal Herrera impartirà el 16 de febrer la conferència "Ciència i Falles, Ciència a les Falles, Ciència de les Falles".
L'esperança de vida de les pacients amb càncer de mama ha augmentat en els últims anys. La doctora Ana Lluch que considera que el finançament o la comunicació a la societat són absolutament fonamentals a l'hora d'enfrontar-se a la cura eficaç de la malaltia, exposarà al públic assistent els principals avanços en la cura del càncer de mama en les últimes dècades i els principals reptes a què encara hem d'enfrontar-nos.
Aquest nou cicle de conferències de divulgació científica gratuïtes s'uneix als ja consolidats "Astronomia en la Ciutat dels Arts i els Ciències", la següent cita dels quals serà el 18 de febrer amb la xarrada-concert a càrrec de Rubén García-Benito de l'Institut astrofísic d'Andalusia i la música d'Abigaíl Horro, sobre els secrets de l'astronomia en l'Antiga Xina, i "De ciència certa" que el 25 de febrer oferirà la conferència sobre malalties rares a càrrec de Federico Pallardó, catedràtic de Fisiologia de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València.
També el 9 de febrer, la Ciutat dels Arts i els Ciències oferirà la taula redona "El Canvi Climàtic després de la Conferència de París. Eludint l'ineludible?" en la qual participaran institucions i entitats científiques i socials per a analitzar les conseqüències de la passada Conferència de París. Finalment, i coincidint amb l'Exposició del Ninot que acollirà el Museu de les Ciències del 5 de febrer al 15 de març, Jesús Catalá de la Universitat CEU Cardenal Herrera impartirà el 16 de febrer la conferència "Ciència i Falles, Ciència a les Falles, Ciència de les Falles".