Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Presidència
El Consell col·labora amb la Fundació Turisme València Convention Bureau per a la promoció i el foment de la imatge de la ciutat de València
29/07/2016
- L'Agència Valenciana contribuirà econòmicament amb 150.000 euros perquè la Fundació Turisme València Convention Bureau realitze accions de màrqueting dirigides a enfortir el posicionament del municipi
El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre l'Agència Valenciana del Turisme i la Fundació Turisme València Convention Bureau per al foment de la imatge de la ciutat de València com a referent dels diferents productes, com ara el cultural, l'urbà, el gastronòmic, l'esportiu i el familiar.
Mitjançant aquest conveni, l'Agència Valenciana del Turisme contribuirà econòmicament amb 150.000 euros perquè la Fundació Turisme València Convention Bureau realitze accions de màrqueting dirigides a enfortir el posicionament del municipi.
Així, mitjançant el conveni, la Fundació Turisme València Convention Bureau durà a terme la presentació gastronòmica, urbana i cultural de la destinació de València, realitzarà màrqueting en línia en xarxes socials dirigides als mercats rus i xinés i participarà en les fires Seatrade i EIBTM.
Així mateix, a través d'aquest conveni, s'organitzen viatges de familiarització dirigits a operadors turístics, a més de l'edició de guies, plans i fullets.
Aquest conveni respon al compromís de la Generalitat de fomentar la promoció de l'oferta turística de la Comunitat i de millorar el desenvolupament del sector turístic de la Comunitat Valenciana.
Mitjançant aquest conveni, l'Agència Valenciana del Turisme contribuirà econòmicament amb 150.000 euros perquè la Fundació Turisme València Convention Bureau realitze accions de màrqueting dirigides a enfortir el posicionament del municipi.
Així, mitjançant el conveni, la Fundació Turisme València Convention Bureau durà a terme la presentació gastronòmica, urbana i cultural de la destinació de València, realitzarà màrqueting en línia en xarxes socials dirigides als mercats rus i xinés i participarà en les fires Seatrade i EIBTM.
Així mateix, a través d'aquest conveni, s'organitzen viatges de familiarització dirigits a operadors turístics, a més de l'edició de guies, plans i fullets.
Aquest conveni respon al compromís de la Generalitat de fomentar la promoció de l'oferta turística de la Comunitat i de millorar el desenvolupament del sector turístic de la Comunitat Valenciana.