Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Presidència
El Consell impulsa l'oferta turística d'interior a la Comunitat Valenciana
21/10/2016
- L'Agència Valenciana del Turisme subscriu un acord de col·laboració amb l'associació Club de Producto de Alojamiento de Interior de la Comunitat Valenciana
- Hi contribuirà econòmicament amb 48.000 euros
- Hi contribuirà econòmicament amb 48.000 euros
El Consell ha autoritzat la subscripció d'un conveni de col·laboració entre l'Agència Valenciana del Turisme i l'associació Club de Producto de Alojamiento de Interior de la Comunitat Valenciana-TEMPS per a la realització d'accions de promoció i comercialització de l'oferta turística d'interior de la Comunitat Valenciana.
A través d'aquest acord, l'Agència Valenciana del Turisme destinarà 48.000 euros al suport a la competitivitat d'un sector bàsic per a l'economia i l'ocupació a la Comunitat Valenciana.
Per mitjà d'aquest conveni, està prevista la realització d'actuacions en matèria de promoció i comercialització de l'oferta turística d'interior de la Comunitat Valenciana a través de la producció de suports de comunicació de la 'Guia TEMPS'; la producció de suport de distribució massiva i 'displays' per a ubicar en punts d'interés; així com el desenvolupament d'una campanya de comunicació en mitjans 'off/online' sobre l'oferta de TEMPS en l'interior de la Comunitat Valenciana, entre altres accions.
Aquest conveni respon al compromís de la Generalitat de mantindre el suport a les actuacions de comunicació i publicitat desenvolupades per les diferents associacions turístiques.
A través d'aquest acord, l'Agència Valenciana del Turisme destinarà 48.000 euros al suport a la competitivitat d'un sector bàsic per a l'economia i l'ocupació a la Comunitat Valenciana.
Per mitjà d'aquest conveni, està prevista la realització d'actuacions en matèria de promoció i comercialització de l'oferta turística d'interior de la Comunitat Valenciana a través de la producció de suports de comunicació de la 'Guia TEMPS'; la producció de suport de distribució massiva i 'displays' per a ubicar en punts d'interés; així com el desenvolupament d'una campanya de comunicació en mitjans 'off/online' sobre l'oferta de TEMPS en l'interior de la Comunitat Valenciana, entre altres accions.
Aquest conveni respon al compromís de la Generalitat de mantindre el suport a les actuacions de comunicació i publicitat desenvolupades per les diferents associacions turístiques.