Presidència

El Consell col·labora amb la Fundació Turisme València per a la promoció i foment de la imatge de la ciutat de València

15/09/2017
- L'Agència Valenciana del Turisme destinarà 140.000 euros per a donar suport a accions de màrqueting dirigides a enfortir el posicionament del municipi
El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre l'Agència Valenciana del Turisme i la Fundació Turisme València Convention Bureau de la Comunitat Valenciana per al foment de la imatge de la ciutat de València com a referent dels diferents productes com el cultural, urbà, gastronòmic, esportiu i familiar.

Mitjançant aquest conveni, l'Agència Valenciana del Turisme contribuirà econòmicament amb 140.000 euros a la realització d'accions de màrqueting dirigides a enfortir el posicionament del municipi.

Per a açò, la Fundació Turisme València Convention Bureau durà a terme diferents accions com a viatges de familiarització a operadors turístics i mitjans de comunicació, promoció gastronòmica i restauració de la ciutat de València, plans d'acció de màrqueting en línia a Europa de l'Est (Inclòs Rússia i Xina), accions de co-màrqueting i publicitat en mercats internacionals, a més de la participació en fires Internacionals i presentacions de destinació.

Aquest conveni respon al compromís de la Generalitat de fomentar la promoció de l'oferta turística de la Comunitat i millorar el desenvolupament del sector turístic de la Comunitat Valenciana.

Este convenio responde al compromiso de la Generalitat de fomentar la promoción de la oferta turística de la Comunitat y mejorar el desarrollo del sector turístico de la Comunitat Valenciana.