Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital
Innovación
Carolina Pascual remarca la importància de la tecnologia 5G per a la transformació del teixit empresarial valencià "en tots els àmbits"
14/06/2021
- En la Jornada del Pla Nacional de Pilots 5G s'han explicat les possibilitats d'aquesta tecnologia per a la transformació de la societat i del teixit industrial valencià
- La Comunitat Valenciana és una de les regions que ha obtingut un d'aquests projectes pilots
- La Comunitat Valenciana és una de les regions que ha obtingut un d'aquests projectes pilots
- En la Jornada del Pla Nacional de Pilots 5G s'han explicat les possibilitats d'aquesta tecnologia per a la transformació de la societat i del teixit industrial valencià
- La Comunitat Valenciana és una de les regions que ha obtingut un d'aquests projectes pilots
La consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, ha destacat que la Generalitat ha obtingut un dels projectes per al desenvolupament de la tecnologia 5G amb l'objectiu de "emprendre com més prompte millor la transformació digital de la nostra Comunitat".
Carolina Pascual ha assistit aquest dilluns a la presentació oficial de les experiències que l'UTE a la Universitat Politècnica de València (UPV), al costat del secretari d'estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals, Roberto Sánchez; el rector de la UPV, Francisco Capilla; el director general de Tecnologies de la Informació i de la Comunicació, José Manuel García Duarte, així com representants de les empreses tecnològiques que formen la unió temporal d'empresa.
Durant la seua intervenció, la consellera ha ressaltat que des de la Conselleria d'Innovació "estem treballant en un pla de transformació digital que inclou diversos eixos perquè aquesta transformació digital arribe a tot el territori valencià i ningú es quede arrere".
En aquest sentit, ha afegit que "volem definir un pla director de banda ampla que assegure l'adequada connectivitat de tota la comunitat, amb especial atenció a les zones industrials i aquelles amb el risc de despoblament", ha assenyalat Carolina Pascual, que ha afegit "juntament amb la secretaria d'estat de telecomunicacions estem analitzant com actuar, com més prompte millor, en aquestes àrees i resoldre els problemes de connectivitat".
Minimitzar la bretxa digital
D'igual manera, la consellera s'ha referit a "la importància de la formació de la ciutadania quant a competències digitals amb l'objectiu de reduir la bretxa digital que permetrà la transformació del teixit productiu de les nostres empreses, especialment, les pimes".
"Necessitem la col·laboració de tots i, per a això, s'ha posat en marxa l'aliança Inndromeda que facilitarà l'ús de les tecnologies habitadores de tots els actors implicats en aquesta transformació", ha explicat Carolina Pascual.
- La Comunitat Valenciana és una de les regions que ha obtingut un d'aquests projectes pilots
La consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, ha destacat que la Generalitat ha obtingut un dels projectes per al desenvolupament de la tecnologia 5G amb l'objectiu de "emprendre com més prompte millor la transformació digital de la nostra Comunitat".
Carolina Pascual ha assistit aquest dilluns a la presentació oficial de les experiències que l'UTE a la Universitat Politècnica de València (UPV), al costat del secretari d'estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals, Roberto Sánchez; el rector de la UPV, Francisco Capilla; el director general de Tecnologies de la Informació i de la Comunicació, José Manuel García Duarte, així com representants de les empreses tecnològiques que formen la unió temporal d'empresa.
Durant la seua intervenció, la consellera ha ressaltat que des de la Conselleria d'Innovació "estem treballant en un pla de transformació digital que inclou diversos eixos perquè aquesta transformació digital arribe a tot el territori valencià i ningú es quede arrere".
En aquest sentit, ha afegit que "volem definir un pla director de banda ampla que assegure l'adequada connectivitat de tota la comunitat, amb especial atenció a les zones industrials i aquelles amb el risc de despoblament", ha assenyalat Carolina Pascual, que ha afegit "juntament amb la secretaria d'estat de telecomunicacions estem analitzant com actuar, com més prompte millor, en aquestes àrees i resoldre els problemes de connectivitat".
Minimitzar la bretxa digital
D'igual manera, la consellera s'ha referit a "la importància de la formació de la ciutadania quant a competències digitals amb l'objectiu de reduir la bretxa digital que permetrà la transformació del teixit productiu de les nostres empreses, especialment, les pimes".
"Necessitem la col·laboració de tots i, per a això, s'ha posat en marxa l'aliança Inndromeda que facilitarà l'ús de les tecnologies habitadores de tots els actors implicats en aquesta transformació", ha explicat Carolina Pascual.