Visor detalle nota de prensa

Vicepresidència i Igualtat i Polítiques Inclusives

El Consell autoritza el conveni entre l’IVASS i la Diputació d’Albacete per a l’ús de plataformes administratives de tramitació electrònica

08/07/2022
  • Mitjançant aquest acord la Diputació d’Albacete posa a la disposició de l’IVASS les aplicacions i les eines de la plataforma Sedipualb@
  • El conveni tindrà una vigència de quatre anys i el cost per a la Generalitat és de 112.338 euros

El Consell ha aprovat el conveni de col·laboració entre l’Institut Valencià de Serveis Socials (IVASS) i la Diputació d’Albacete per a l’ús de plataformes administratives de tramitació electrònica.

Mitjançant aquest conveni, la Diputació d’Albacete posa a la disposició de l’IVASS el total de les aplicacions i les eines que integren la plataforma Sedipualb@, concretament els sistemes SEGEX, de gestió d’expedients electrònics; SEFYCU, un sistema de signatura i custòdia de documents, notificacions i publicacions d’actes i acords, i el sistema SERES de registre electrònic.

El conveni de col·laboració entre les dues administracions s’emmarca en el compliment legislatiu que preveu la tramitació electrònica com a l’actuació habitual de les administracions públiques en les seues relacions amb la ciutadania i entre si, amb l’objectiu de servir millor amb els principis d’eficàcia, eficiència, estalvi de costos, transparència i garanties als ciutadans.

Amb una vigència de quatre anys, el total de costos estimats per a l’IVASS és de 112.338 euros.