Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Turisme reforça la visibilitat de la ciutat d’Alacant i la seua gastronomia local en The Ocean Race
- Francesc Colomer ha visitat el recinte Ocean Live Park al port d’Alacant
- Turisme, a través de l’Exquisit Mediterrani, ha programat fins al 15 de gener diversos cursos i tallers gastronòmics
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que l’eixida de la regata The Ocean Race des del port d’Alacant “posiciona, projecta i situa Alacant en el mapa de tot allò que és positiu en el món en una cosa tan fonamental com és la cultura nàutica”. “Des de Turisme contribuïm amb una programació per a impulsar el valor de la gastronomia a través de la nostra marca l’Exquisit Mediterrani”.
Així s’ha pronunciat Francesc Colomer durant la visita al recinte Ocean Live Park al port d’Alacant, que, amb motiu de l’eixida de The Ocean Race el pròxim 15 de gener, alberga una àmplia programació d’activitats esportives, gastronòmiques, culturals i d’oci per a tots els públics.
Colomer ha visitat, acompanyat per la vicealcaldessa i regidora de Turisme de l’Ajuntament d’Alacant, Mari Carmen Sánchez, l’espai de cuina en directe que Turisme Comunitat Valenciana, a través de l’Exquisit Mediterrani, i el Patronat de Turisme d’Alacant City&Beach han instal·lat l’Ocean Live Park per a fer valdre la gastronomia local.
En aquest espai, a través de la marca gastroturística Exquisit Mediterrani, Turisme ha programat diverses demostracions de cuina en directe entre el 7 i el 15 de gener, gràcies al conveni de col·laboració subscrit amb l’Ajuntament alacantí.
El titular de Turisme ha remarcat que la regata The Ocean Race és “un esdeveniment de rellevància mundial” i ha insistit en la importància de l’elecció d’Alacant per a ser el port per a tota la Comunitat Valenciana.
Així, ha explicat que l’interés de la Generalitat “és reforçar la marca Alacant i la marca Comunitat Valenciana com una marca lligada al mar Mediterrani i a la cultura marinera, ja que no podem viure d’esquena a la mar”.
A més, ha assenyalat que des de Turisme “estem des del mes d’octubre passat difonent a través dels mitjans digitals” la programació d’Alacant Port d’Eixida que ha organitzat la Societat Projectes per a la Transformació Digital (SPTD).