Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Metrovalencia facilita la mobilitat el dilluns dia 23 per al partit entre el València i l’Almeria
- El servei especial reforçarà les circulacions per al partit de lliga que es juga a les 21.00 hores al Mestalla
- Les estacions més pròximes són Aragó (L5 i L7) i Facultats (L3 i L9) i des d’Àngel Guimerà hi ha transbord en les línies L1 i L2
Metrovalencia facilitarà el dilluns dia 23 la mobilitat per a totes aquelles persones que es vulguen desplaçar des del Mestalla després de presenciar el partit de lliga entre el València CF i la Unión Deportiva Almeria.
El partit es disputa al Mestalla a les 21.00 hores, per la qual cosa Metrovalencia reforçarà els serveis en les línies L1, L2, L3, L4, L5 i L7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la fi del partit.
Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metros de la línia 5 a les 23.05 hores cap a Marítim i a les 23.14 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb l’L1 i l’L2 en Àngel Guimerà. En la mateixa estació, però en la línia 7, hi haurà un tren a les 23.08 hores en direcció a Torrent Avinguda.
Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà serveis a les 23.14 hores cap a Rafelbunyol i a les 23.12 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb l’L1 i l’L2 en Àngel Guimerà.
Els transbords esmentats a l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la línia 1 a les 23.24 hores fins a Torrent Avinguda, i a les 23.24 hores cap a Seminari. En la mateixa estació, però en la línia 2, hi haurà un tren a les 23.26 hores en direcció a Paterna.
Quant al tramvia, l’afició es podrà desplaçar des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch en la línia 4, mitjançant les unitats que tenen previst eixir a les 23.15 hores i 23.28 hores, així com amb la línia 6 a les 23.25 hores.
Finalment, la nova línia 10 se suma als serveis especials pel futbol i un tramvia eixirà d’Alacant a les 23.25 hores en direcció a Natzaret.
Els horaris es poden consultar en aquesta pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació d’Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en <facebook/metrovalencia.fgv> i en l’app oficial.