Detalle nota de prensa - Comunica GVA
El Consell col·labora amb Visit València per a la promoció de la ciutat i el suport a la celebració de la gala The World’s 50 Best Restaurants
- Turisme Comunitat Valenciana destina un import màxim d’1.500.000 euros a través d’un conveni de col·laboració
- L’acord permetrà secundar, a més, esdeveniments com el World Paella Day, el Congrés Sports & Events o Cuina Oberta, entre altres
El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i la Fundació Visit València per al foment de la imatge de la ciutat de València com a referent de diversos productes turístics com ara el cultural, l’urbà, el gastronòmic, l’esportiu, el familiar i el de negocis (MICE) durant 2023.
Turisme Comunitat Valenciana, a través d’aquest conveni, destina a la Fundació Visit València un màxim d’1.500.000 euros per a la realització d’accions de màrqueting dirigides a enfortir el posicionament del municipi.
Així, mitjançant aquest acord s’impulsa la promoció del turisme gastronòmic i la celebració de la gala The World’s 50 Best Restaurants, que acollirà la Ciutat de les Arts i les Ciències el pròxim dia 20 de juny, la qual reforçarà el posicionament de la ciutat de València i de la Comunitat Valenciana com a destinació de turisme gastronòmic sota la marca l’Exquisit Mediterrani.
A més, la Fundació Turisme de València durà a terme diverses actuacions per a promocionar aquest producte, com ara el World Paella Day o el programa Cuina Oberta Restaurant Week.
Així mateix, es promocionaran esdeveniments esportius com el Congrés Sports & Events, on està prevista la participació de més de 100 professionals del turisme esportiu.
Una altra de les accions encaminades a fomentar la imatge de la ciutat de València com a destinació turística és la promoció de València Cultural enfocada a l’Any Sorolla, el congrés ICOM, el congrés WTACH, la música, les Falles i el Patrimoni Unesco, entre altres.
Així mateix, unes altres de les actuacions que s’impulsen a través d’aquest conveni són accions de màrqueting i comunicació en mercats internacionals d’Europa, Àsia i Amèrica; accions per a millorar la connectivitat aèria, marítima i ferroviària, com ara la participació en certàmens europeus com Connect i Routes, i la principal fira del món de l’àmbit marítim, Seatrade a Miami.
Totes aquestes accions formen part del vigent Pla d’estímul al turisme Modo València on.
Talls de veu relacionats
Declaracions de la vicepresidenta i portaveu del Consell, Aitana Mas