Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Turisme Comunitat Valenciana posa el focus promocional en mercats emergents com els dels Estats Units i Àsia
- Aquesta tardor es convidarà a través d'operadors turístics de mercats amb altes possibilitats d'operar a la Comunitat Valenciana
- Turisme intensifica la promoció durant l'últim quadrimestre de l'any amb un total de 40 accions a escala nacional i internacional
La Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, intensificarà la promoció de l'oferta turística de la Comunitat Valenciana durant l'últim quadrimestre de l'any amb 40 actuacions, entre les quals s'inclou la participació en fires, workshops, presentacions de destinació o viatges de familiarització, entre d'altres.
Les actuacions es dirigeixen majoritàriament al mercat nacional i a mercats emissors europeus que ja han recuperat la dinàmica plena després de l'aturada de la pandèmia. A més, durant la pròxima tardor, Turisme posarà el focus en mercats emergents, com els dels Estats Units i gran part dels països asiàtics.
Així, el departament adscrit a la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme ha organitzat del 7 al 9 de setembre, en col·laboració amb Turespaña, un fam trip dirigit a set operadors turístics de Corea del Sud especialitzats en turisme prèmium, que visitaran Catalunya i la Comunitat Valenciana.
A més, al final de novembre tindrà lloc un viatge de familiarització dirigit a responsables de l'operador turístic americà especialitzat en viatges gastronenològics ‘Tour the Forks’, per a conéixer la destinació i l'oferta i valorar les altes possibilitats d'operar a la Comunitat Valenciana.
Un altre fam trip previst a escala internacional és el dirigit a agents de turisme de congressos MICE del grup Meliá a Alemanya, on visitaran Alacant, la Costa Blanca, Benidorm i València, així com el viatge de familiarització previst per a operadors turístics austríacs.
Dins del calendari promocional dels últims quatre mesos de l'any, destaca la presència de Turisme en la major fira turística del Regne Unit (WTM de Londres); en el major certamen d'Europa dedicat al turisme MICE (IBTM World a Barcelona) i de golf (IGTM); a més de la participació en diverses presentacions de destinació com Frankfurt i Anvers, i workshops a les ciutats suïsses de Zuric, Basilea i Ginebra, entre altres accions.
Dins del territori nacional, està prevista la realització d'una nova edició de la Mostra de Turisme a la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'octubre, la tradicional Fira de Tots Sants a Cocentaina i l'assistència al certamen turístic Intur a Valladolid.
En totes aquestes accions promocionals previstes destaca la forta presència d'empreses turístiques, ja que està prevista la participació de més de 200 empreses i associacions turístiques de la Comunitat Valenciana.
Eixos d'actuació
La promoció de l'oferta turística de la Comunitat Valenciana s'articula entorn de tres eixos principals d'actuació, amb l'objectiu de cobrir els diferents productes, segments i mercats emissors o amb marge de creixement.
El primer eix és la participació en fires i esdeveniments de caràcter professional i empresarial, en els quals Turisme aglutina en el seu espai i sota la marca Comunitat Valenciana/Region of València nombroses empreses i entitats turístiques de les tres províncies.
El segon eix és la participació en esdeveniments especialitzats en productes en què la Comunitat Valenciana compta amb una oferta àmplia i variada, com el cicloturisme (Saló 2 Rodes a València), el turisme nàutic (Fira Nàutica La Rochelle i la Fira de 2 Rodes), o el turisme ornitològic (Delta Birding Festival), entre molts altres.
El tercer eix principal d'actuació és l'organització de viatges per a mitjans de premsa, bloggers, vloggers, influenciadors, així com operadors turístics especialitzats, per a donar a conéixer diversos productes o destinacions de la Comunitat Valenciana, especialment en els àmbits del turisme actiu, esportiu, nàutic, cultural, urbà o gastronòmic.