Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Promoció turística

Turoperadors de Corea del Sud visiten la ciutat de València en un viatge de familiarització de Turisme Comunitat Valenciana

09/09/2023
Turoperadors de Corea del Sud visiten la ciutat de València en un viatge de familiarització de Turisme Comunitat Valenciana
  • El grup visita la catedral, el mercat central i la llotja en el centre històric, la Marina, la Ciutat de les Arts i les Ciències i l'Albufera
  • Esta acció forma part de l'estratègia de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme per a reforçar la promoció a Àsia

Un grup de cinc turoperadors de Corea del Sud especialitzats en viatges prèmium han visitat estos dies la ciutat de València, en un viatge de familiarització organitzat per la Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, i en el qual també col·laboren Turespaña, Visit Valencia, Valencia Premium i la línia aèria Turkish Airlines, que connecta la Comunitat Valenciana i Extrem Orient amb vols diaris amb escala a Istanbul.                       

El grup ha recorregut del 7 al 9 de setembre enclavaments com la Ciutat de les Arts i les Ciències, la Marina i el centre històric de la ciutat, amb la visita a la catedral, el mercat central i la llotja, entre d'altres. A més, han gaudit de la gastronomia de la Comunitat Valenciana i han conegut de primera mà atractius turístics naturals com l'Albufera.

Este viatge forma part de l'estratègia de la Conselleria d'Indústria, Comerç i Turisme per a reforçar la promoció de la Comunitat Valenciana en els principals mercats emissors asiàtics, la Xina, el Japó i Corea del Sud, que gradualment recobren les xifres d'arribades anteriors a la pandèmia, després de reobrir-se completament en la primavera/estiu de l'any 2022.

“L'objectiu és que la reactivació d'estos mercats asiàtics contribuïsca tant a diversificar la demanda turística cap a la nostra Comunitat com incrementar la desestacionalització”, ha explicat la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes.

La titular de Turisme ha destacat la importància d'apostar per estos països 'emergents', ja que es tracta de mercats que “viatgen fora de la temporada alta en molts casos i presenten nivells de despesa per turista superiors al d'altres mercats”, ha especificat.

Galeria d'imatges