Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
D’octubre a desembre

Turisme posa en marxa una campanya digital per a promocionar la Comunitat Valenciana esta tardor

25/09/2023
Turisme posa en marxa una campanya digital per a promocionar la Comunitat Valenciana esta tardor
  • ‘El destí de la teua escapada’ és el lema triat per a promocionar-se com a destinació turística per als ponts de l’últim trimestre de l’any
  • Nuria Montes assenyala que “esta estratègia dirigida al mercat nacional tracta d’atraure públics diferenciats a la recerca d’experiències”

La Generalitat, a través de Turisme, posa en marxa una nova campanya digital per a promocionar la Comunitat Valenciana esta tardor sota el lema ‘El destí de la teua escapada’, i aprofitar així les oportunitats que brinden els pròxims ponts festius per a fomentar l’arribada de visitants.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha assenyalat que “l’objectiu és dinamitzar el turisme autonòmic i nacional en temporada baixa, però amb temperatures idònies per a conéixer la Comunitat Valenciana”; una destinació que, segons ha manifestat Montes, “és capaç d’atraure públics diferenciats a la recerca d’experiències variades, i es convertix en el lloc on tot ocorre, en un escenari de gaudi actiu”.

La titular de Turisme ha insistit que, “a través d’esta campanya, desplegarem tot el nostre potencial d’abast en mitjans digitals per a mostrar la gran oferta de plans, activitats i paisatges per als ponts i els festius d’octubre, novembre i desembre”. “El nostre propòsit és aconseguir, o fins i tot superar, les visites nacionals de la tardor passada”, hi ha afegit Montes.

Cal destacar que en l’últim trimestre de 2022 la Comunitat Valenciana va rebre més de 2,8 milions de turistes nacionals, procedents, la majoria, de la mateixa Comunitat (1,5 milions), seguida de Madrid (318.000), Catalunya (236.000) i Múrcia (169.000).

Esta promoció en suports digitals compta amb una estratègia centrada tant en municipis de Castelló, València i Alacant, com en la varietat d’experiències i plans recollits en l’agenda del seu portal web. Esta agenda, a més, es treballarà posant especial èmfasi en estos períodes.

Una campanya amb el focus en la vertebració del territori

Per a posar en marxa esta estratègia s’establiran a escala visual en tot l’ecosistema digital una sèrie de recursos que respectaran la vertebració del territori, amb presència de les tres províncies i de les zones d’interior i de costa.

Recollint eixe equilibri, per al portal es prepararan tres continguts que aporten inspiració i molts plans i activitats per a cadascun dels tres ponts, que seran compartits en la secció ‘Ací i ara’ a través dels corresponents bàners. Mentrestant, en el videoblog Mediterrani en Acció, es proposaran nous continguts amb propostes variades com ara visites a museus, gastronomia típica, rutes i paratges naturals.

En xarxes socials es difondran itineraris, destinacions, experiències, receptes típiques… Tot això amb la freqüència necessària per a aconseguir un gran abast i acompanyat de l’etiqueta #ElDestinoDeTuEscapada. També s’hi inclourà un recordatori per a la descàrrega de l’app Kiosco Comunitat Valenciana, amb la finalitat d’ajudar a planificar estes escapades.

Així mateix, es prepararan newsletters o butlletins, un per pont, per als mercats nacional i autonòmic, a més de diverses accions en xarxes socials viatgeres i de publicitat digital. Amb tot això es pretén animar la mobilitat entre províncies i la visita des d’altres regions del país per part de perfils de viatgers realment variats.

Galeria d'imatges