Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Turisme promociona la Comunitat Valenciana com a destinació de golf en la fira internacional Golf Travel Market
- Turisme CV i l’Associació de Camps de Golf de la Comunitat Valenciana mostren les principals novetats del sector, mantenen reunions i establixen relacions comercials en la IGTM
- El golf és un producte clau en l’estratègia turística de Turisme per la importància del nombre de visitants que hi atrau, els ingressos que genera i la rellevància que té en l’impuls a la desestacionalització
La Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, promociona l’oferta turística de golf en la fira International Golf Travel Market (IGTM), la més important dedicada al turisme de golf, que enguany té lloc a Lisboa.
Així, Turisme CV, juntament amb l’Associació de Camps de Golf de la Costa Blanca i Comunitat Valenciana, participa en una nova acció del calendari d’activitats dedicades al turisme de golf, la fira IGTM, que des d’este dilluns i fins a este dijous acull la capital portuguesa.
Es tracta d’un certamen que reunix professionals del sector del turisme de golf i s’estructura com a fòrum de trobada entre els expositors (destinacions, camps de golf, complexos turístics i hotels) i els compradors potencials (turoperadors i agències de viatge).
Estes trobades es produïxen durant els dies de fira seguint una agenda de cites tancades prèviament, a través de la plataforma que l’organització de la fira posa a la disposició dels participants.
En esta edició participen, dins de l’espai de la Comunitat Valenciana, el parador El Saler, Font del Llop Golf, La Galiana Golf Resort, Ona Hotels & Apartments, Meliá Hotels International i Mediterráneo Golf, juntament amb el Patronat de Turisme de Castelló.
En este espai, a més, Turisme CV i l’Associació de Camps de Golf de la Costa Blanca i Comunitat Valenciana mostren les principals novetats del sector, mantenen reunions i establixen relacions comercials amb les agències europees dels mercats emissors més importants per a la nostra regió.
Finalment, cal destacar que el golf es manté com un producte clau en l’estratègia turística de Turisme Comunitat Valenciana per la importància del nombre de visitants que hi atrau, els ingressos que genera i per la rellevància que té en l’impuls a la desestacionalització.