President
Certamen turístico

Carlos Mazón acudix a la fira WTM de Londres per a promocionar la Comunitat Valenciana com a destinació “oberta al turisme”

04/11/2023
Carlos Mazón acudix a la fira WTM de Londres per a promocionar la Comunitat Valenciana com a destinació “oberta al turisme”
  • El president de la Generalitat mantindrà reunions amb els principals operadors turístics del mercat britànic els pròxims dies 6 i 7 de novembre 
  • Aposta per desestacionalitzar l’arribada de visitants britànics amb la finalitat de mantindre l’activitat econòmica que genera el principal mercat emissor per a la Comunitat Valenciana
  • Turisme Comunitat Valenciana participa amb un estand, en el qual dona cabuda a 34 empreses, ajuntaments i altres entitats turístiques, en la World Travel Market, considerada un dels certàmens internacionals més importants del món
València.

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, visitarà els pròxims dies 6 i 7 de novembre la fira internacional de turisme World Travel Market (WTM) de Londres, per a promocionar la imatge de la Comunitat Valenciana com a destinació “oberta al turisme” on els visitants “són benvinguts”.

Carlos Mazón ha assenyalat en les seues declaracions que un dels principals propòsits del Consell és desestacionalitzar l’arribada de visitants britànics amb la finalitat de mantindre l’activitat econòmica que genera este mercat internacional a la Comunitat Valenciana, per a la qual cosa s’intensificarà l’estratègia per a donar a conéixer la qualitat de la seua oferta. Així mateix, el cap del Consell també ha insistit en la necessitat d’establir acords que permeten reforçar la connectivitat aèria amb el Regne Unit.

El turisme World Travel Market constituïx un dels certàmens turístics internacionals més importants del món, en el qual Turisme Comunitat Valenciana participarà amb un estand institucional que donarà cabuda a 34 associacions, ajuntaments, empreses i entitats turístiques.

Durant la seua visita, Carlos Mazón estarà acompanyat per la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, i mantindrà reunions de treball amb operadors turístics com ara Jet2 Holidays; companyies de transport aeri, British Airways, i amb altres empreses del sector, com ara Expedia o Tripadvisor.

De la mateixa manera, participarà en la presentació a mitjans de comunicació de l’estratègia de promoció del turisme sostenible que oferix la Comunitat Valenciana i oferirà un desdejuni informatiu per a reforçar la presència de la destinació en el principal mercat emissor per a la Comunitat.

Espai de la Comunitat Valenciana en el certamen

La WTM de Londres és considerada, juntament amb la ITB de Berlín i Fitur a Madrid, com un dels aparadors turístics més importants del món. Per això, Turisme Comunitat Valenciana participa amb l’objectiu de facilitar el contacte entre les marques i les empreses turístiques de la Comunitat Valenciana amb professionals britànics del sector.

L’estand ocupa una superfície de 286 metres i dona cabuda a 34 coexpositors, entre associacions, ajuntaments, empreses i entitats turístiques de la Comunitat Valenciana, i marques turístiques com ara el Patronat de Turisme Costa Blanca, Turisme de Benidorm, Alacant Turisme, València Turisme, Visit València, Elx i el Patronat de Turisme de Castelló.

Campanya promocional a Londres

Coincidint amb la fira WTM de Londres, Turisme Comunitat Valenciana ha programat diverses accions per a reforçar el turisme de la Comunitat Valenciana en el mercat britànic. En concret, s’ha posat en marxa una potent campanya promocional, la inversió de la qual arriba quasi als 600.000 euros.

La campanya, que s’ha iniciat este mes d’octubre, es desenvoluparà fins a la darreria del mes de maig de l’any 2024 i es visualitzarà en suports de mitjans de comunicació escrits, com ara premsa, revistes i suplements; així com mitjans publicitaris d’exterior i en línia. Es preveu aconseguir 20 milions d’impactes, entre lectors i usuaris del transport, i 12 milions d’impressions en mitjans en línia fins al pròxim mes de desembre.

Així mateix, estes accions se sumen a la resta de campanyes que es posen en marxa en col·laboració amb diversos operadors, especialment amb Visit Benidorm i Hosbec, que dins dels convenis que subscriuen amb Turisme Comunitat Valenciana dediquen una important inversió al mercat britànic.

Galeria d'imatges