Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Promoció turística

Turisme senyalitza els 42 punts quilomètrics de la Marató de València amb imatges turístiques de la Comunitat Valenciana

27/11/2023
Turisme senyalitza els 42 punts quilomètrics de la Marató de València amb imatges turístiques de la Comunitat Valenciana
  • La secretària autonòmica de Turisme ha participat en la presentació de l'edició 2023, que reunirà este diumenge a la ciutat de València 33.000 corredors, el 57 % dels quals són estrangers
  • Cristina Moreno destaca l'impacte positiu d'este esdeveniment esportiu, que genera prop de 27 milions d'euros de despesa turística en la destinació

Turisme Comunitat Valenciana torna a senyalitzar els 42 punts quilomètrics de la Marató de València amb imatges turístiques que inspiren a conéixer les diferents destinacions de les tres províncies i a viatjar-hi.

D’esta manera, el millor del #MediterraniEnViu, que inclou punts com Benidorm, Peníscola, Elx, Alacant, Castelló, Requena, Gandia, Morella o Altea, entre altres, així com productes clau en la nostra destinació, com ara platges, turisme d’interior, cultura, gastronomia o festes, marcaran cada punt quilomètric d’este esdeveniment esportiu que reunirà este diumenge a la ciutat de València 33.000 corredors de tot el món.

“Ells no només competixen als nostres carrers, sinó que es convertixen en ambaixadors de la Comunitat Valenciana en tornar als seus països d’origen”, ha recalcat la secretària autonòmica de Turisme, Cristina Moreno.

La responsable de Turisme ho ha declarat així durant la presentació de les dades de la Marató València 2023, que ha tingut lloc este dilluns a la Ciutat de les Arts i les Ciències, amb la participació, a més, del director general de l’SE Correcaminos, Juan Botella; el director de Tranvía Sport, José Pablo Vázquez; la directora general de CACSA, Ana Ortells, i la regidora de Turisme de l’Ajuntament de València, Paula Llobet.

Durant la seua intervenció, Moreno ha subratllat l’impacte positiu de la carrera, que genera ja prop de 27 milions d’euros de despesa turística a València i els voltants, i ha posat l’accent en la gran presència de corredors internacionals, que superen els nacionals i generen més despesa turística individual, que ronda els 137 euros diaris.

En esta línia, ha destacat el flux constant de visitants a esta prova tan emblemàtica, que “omplin els nostres hotels, gaudixen de la nostra gastronomia, exploren els nostres encants culturals i, per descomptat, contribuïxen al dinamisme econòmic de la Comunitat Valenciana”.

Així mateix, la secretària autonòmica ha recalcat la col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i Marató València, que, a parer seu, “ha sigut i continuarà sent fonamental”. Esta aliança estratègica ha consolidat Marató València com un “poderós vehicle per a promocionar i posicionar la nostra ciutat i la Comunitat Valenciana en mercats tant nacionals com internacionals”.

“Esta sinergia –ha continuat Moreno– ha permés que València es convertisca en una destinació reconeguda a escala mundial no només per la seua meravellosa oferta turística, sinó també per la seua capacitat per a albergar esdeveniments esportius de primer nivell”.

Per la seua banda, la directora general de la Ciutat de les Arts i les Ciències, Ana Ortells, ha anunciat la renovació de l’acord entre CACSA, la Societat Esportiva Correcaminos i l’Ajuntament de València per al desenvolupament de les pròximes 4 edicions de la Marató València Trinidad Alonso, de manera que “este escenari continuarà sent la casa de la Marató” en les edicions de 2024, 2025, 2026 i 2027.

En la seua intervenció, Ana Ortells ha animat els participants i ha recordat que tenen una promoció especial amb descomptes en les entrades de la Ciutat de les Arts i les Ciències extensible a 3 acompanyants.

Galeria d'imatges