Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Assemblea Introducing Castelló

Nuria Montes ratifica el “compromís absolut del Consell” amb el desenvolupament i la promoció del turisme a Castelló

14/02/2024
Nuria Montes ratifica el “compromís absolut del Consell” amb el desenvolupament i la promoció del turisme a Castelló
  • La consellera de Turisme participa en l’assemblea general d’Introducing Castelló, entitat amb la qual Turisme CV col·labora anualment
  • Destaca que en 2023 s’ha incrementat el turisme a la província i això “no només impacta positivament en l’economia local, també contribuïx a posicionar la imatge en el mapa turístic mundial”

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha ratificat el “compromís absolut del Consell” amb el desenvolupament i la promoció del turisme a la província de Castelló.

Així ho ha assegurat Nuria Montes este dimecres en l’assemblea general d’Introducing Castelló, on ha participat juntament amb el president de l’entitat, Javier Gallego.

Montes ha manifestat que el turisme a la província de Castelló “no és només una activitat econòmica, també és un pilar fonamental”, i ha recordat que “en l’últim any hem vist un increment significatiu en el nombre de visitants, tant nacionals com internacionals, que trien Castelló com a destinació turística”.

“Este creixement no només impacta positivament en l’economia local, generant ocupació i oportunitats de negoci, sinó que també contribuïx a posicionar la imatge de la província en el mapa turístic mundial”, ha explicat Nuria Montes, que també ha remarcat que durant 2023 “el nombre de turistes internacionals ha crescut a la província de Castelló un 20,7 % i la despesa total, un 26,3 %”.

Davant d’estes dades, la consellera ha assenyalat que “és imperatiu continuar treballant per a impulsar el turisme a la província de Castelló” a través d’iniciatives com el Club de Producte Introducing Castelló, “perquè creiem fermament en el potencial de la província com a destinació turística d’excel·lència”.

Així, ha explicat que des de Turisme Comunitat Valenciana “col·laborem amb Introducing Castelló anualment” i ha recordat que durant l’exercici passat “vam destinar 150.000 euros per a la posada en marxa d’accions de promoció i màrqueting de l’oferta turística de la província”.

Finalment, la titular de Turisme ha reconegut l’“ardu treball i la visió de les empreses hoteleres de la província de Castelló per a posar en marxa el Club de Producte Introducing Castelló”, i ha remarcat que “és un exemple de col·laboració i compromís per part de tots els actors clau en el sector turístic”.

Galeria d'imatges