Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
En una jornada formativa

Turisme Comunitat Valenciana reunix a Relleu més de 40 informadors turístics per a acostar-los el patrimoni natural i històric del municipi

09/03/2024
Turisme Comunitat Valenciana reunix a Relleu més de 40 informadors turístics per a acostar-los el patrimoni natural i històric del municipi
  • L’objectiu ha sigut donar a conéixer els recursos turístics d’esta destinació alacantina, així com les ofertes singulars a la disposició dels visitants
  • La passarel·la del pantà de Relleu s’ha ampliat recentment amb la col·laboració de Turisme CV, que hi ha destinat 60.000 euros

Turisme Comunitat Valenciana ha reunit esta setmana al municipi alacantí de Relleu més de 40 tècnics i informadors turístics de les tres províncies, a través d’una jornada formativa que, sota el títol ‘La ruta de la passarel·la de Relleu’, tenia l’objectiu d’acostar el patrimoni natural i històric de la destinació, així com donar a conéixer les noves ofertes singulars d’interior a la disposició dels visitants.

Esta sessió formativa, impulsada per la Generalitat en col·laboració amb l’Ajuntament de Relleu, ha permés divulgar l’oferta turística del municipi, com ara el seu castell, l’església parroquial de Santiago Apòstol i, singularment, la Ruta de la Passarel·la del Pantà de Relleu, recentment ampliada amb la col·laboració de Turisme Comunitat Valenciana, que hi ha destinat 60.000 euros.

D’esta manera, els informadors turístics han visitat el nucli urbà del municipi i han recorregut la passarel·la del pantà, a més de participar en una presentació tècnica de Relleu com a destinació turística.

Cal destacar que el municipi de Relleu s’ha incorporat recentment a la Xarxa Tourist Info, que disposa en l’actualitat amb més de 230 oficines d’informació turística i acolliment al client, i més de 300 informadors que atenen el servici al llarg de tot el territori autonòmic.

Programa de formació de la Xarxa Tourist Info

Estes activitats formen part del programa de formació que desenvolupa Turisme Comunitat Valenciana per a qualificar els servicis postvenda al turista en les oficines de la Xarxa Tourist Info, a través de la formació contínua i la dinamització professional de l’equip humà.

Al llarg de les diverses convocatòries, estes activitats formatives s’han convertit en un instrument fonamental de la integració de l’equip de treball i l’intercanvi d’experiències, assumint un concepte de ‘xarxa’ més pròxim.

Finalment, cal assenyalar que el personal informador rep els visitants i oferix experiències culturals, esportives, de naturalesa i d’oci. A més, hi assessora i informa d’ofertes de la Comunitat Valenciana a mida de cada client, per la qual cosa la qualitat del servici i la calidesa de l’atenció són decisives per al gaudi de l’estada i contribuïxen als processos de fidelització del client en la destinació.

Galeria d'imatges