Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Promoció exterior

Ivace+i Internacional organitza la promoció de vins de la Comunitat en la cadena xinesa Vinehoo durant el mes d’abril

08/04/2024
Tast previ a la promoció per a la selecció dels vins participants.
  • La promoció serà eminentment en línia i comptarà amb un tast de vins en un dels establiments de la cadena
  • Vinehoo compta amb una plataforma de venda de vi en línia, amb botigues físiques en diferents ciutats de la Xina i distribuïx al canal Horeca

Deu cellers de la Comunitat Valenciana participaran, durant la segona quinzena del mes d’abril, en una promoció en Vinehoo, grup líder de distribució de vins a la Xina, en una iniciativa organitzada per Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme que gestiona Nuria Montes.

La directora general d’Emprenedoria i Internacionalització, Ester Olivas, ha explicat que esta acció perseguix “potenciar les vendes de vi de la Comunitat Valenciana en un mercat estratègic com és la Xina i a través d’un grup de distribució líder en el mercat”.

“La promoció serà eminentment en línia i comptarà, a més, amb un tast de vins en un dels establiments per a donar a conéixer els nostres vins al públic xinés”, ha explicat.

Vinehoo compta amb una plataforma de venda de vi en línia B2C, www.wineyun.com, amb una facturació de més de 180 milions RMB anuals, així com 20 botigues físiques amb el nom Banniére, Wine Bars, en diverses ciutats del país.

El grup també distribuïx al canal Horeca, per la qual cosa es considera un grup especialment interessant com a potencial client dels cellers de la Comunitat Valenciana.

“Es tracta d’un grup molt potent, amb mig milió d’usuaris registrats en el seu canal en línia i més de cent mil seguidors en WeChat”, ha indicat Olivas.

La promoció consistirà en la presència de vins de la Comunitat Valenciana en el Wine Bar de Xangai durant el període de la promoció, amb un espai i una decoració específics i amb la degustació de vins.

Així mateix, esta promoció es reforçarà amb un bàner promocional de l’acció, la publicació dels vins de la Comunitat Valenciana en el web del grup, així com apunts en l’app i en el WeChat del grup.
 
Moment d’obertura

Després del període de confinament i tancament de fronteres imposat per les autoritats xineses amb motiu de la pandèmia provocada pel coronavirus, el país viu un moment d’obertura que suposa una oportunitat interessant per a les empreses de la Comunitat Valenciana interessades a introduir-se en este mercat.

En este sentit, la directora general d’Emprenedoria i Internacionalització ha explicat la importància d’aprofitar diferents iniciatives que funcionen com un aparador per a les nostres empreses.

“Es tracta d’una acció, a més, que pot aportar als cellers informació útil sobre el potencial que tenen i sobre l’acceptació dels seus vins en un mercat tan complex com el xinés”, ha explicat Ester Olivas.

Galeria d'imatges