Detalle nota de prensa - Comunica GVA
El Consell autoritza la contractació de la campanya de publicitat per a la difusió de l’oferta turística de la Comunitat Valenciana
- La campanya pretén comunicar una imatge atractiva i dinàmica de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu de consolidar-la com la destinació triada per a vacacions
El Consell ha autoritzat la contractació per part de Turisme Comunitat Valenciana de la campanya de publicitat per a la difusió de l’oferta turística de la Comunitat Valenciana durant 2024 i 2025.
Esta campanya tindrà una difusió tant en l’àmbit autonòmic i nacional, com a internacional. Per a fer-ho, l’expedient de contractació es configura amb dos lots, un per a la campanya nacional i autonòmica, i el segon lot, per a la campanya internacional.
La campanya de publicitat de l’oferta turística pretén comunicar al públic una imatge atractiva de la Comunitat Valenciana amb l’objectiu últim de consolidar-la com la destinació triada per a les diferents formes vacacionals del turista en l’actualitat.
Una vegada finalitzat el període d’execució de l’última campanya, és necessari dur a terme una nova campanya que contribuïsca a mantindre la presència en els mitjans de comunicació i suports publicitaris (televisió, ràdio, premsa, digital, exterior i cine) de l’oferta de productes i destinacions de la Comunitat Valenciana.
Per això el Consell ha autoritzat la contractació d’esta campanya publicitària de l’oferta turística per als anys 2024 i 2025.
L’import màxim del contracte, sense incloure les possibles pròrrogues, ascendix a 7.795.041,32 euros, més 1.636.958,68 euros en concepte d’IVA (en total, 9.432.000,00 euros).
Turisme Comunitat Valenciana té entre els seus objectius el desenvolupament de la promoció, difusió i comunicació de l’oferta turística de la Comunitat Valenciana.
A més, la Llei de turisme, oci i hospitalitat de la Comunitat Valenciana establix com a objectius bàsics de la promoció turística els de consolidar la Comunitat Valenciana com un de les principals destinacions turístiques a escala nacional i internacional; determinar i impulsar mecanismes per a la desestacionalització de l’activitat turística, i potenciar, dins i fora del seu àmbit territorial, les accions de promoció de l’oferta turística del territori valencià.