Detalle nota de prensa - Comunica GVA
El Circuit Ricardo Tormo executa diferents obres per a millorar la seguretat de les seues instal·lacions

- El piano d’eixida de la corba Ángel Nieto està reconstruint-se al complet
- Se substituïxen les barreres metàl·liques de protecció entorn de les dos primeres corbes del traçat de Cheste per altres de formigó
El Circuit Ricardo Tormo està executant durant este mes de juliol diferents obres en la pista del Gran Premi per a incrementar la seguretat de les seues instal·lacions.
La sexta corba del traçat de Cheste acapara bona part dels treballs, amb la reconstrucció completa del piano exterior per a adaptar-lo a l’homologació a proposta de la Federació Internacional de Motociclisme (FIM) i de la Federació Internacional d’Automobilisme (FIA).
El nou piano serà d’‘estil Misano’, com ja passa en la corba Aspar i en la corba Adrián Campos, la primera i l’última de la pista. Així mateix, la corba Champi Herreros renovarà també els seus pianos per a ajustar-los a l’homologació.
D’altra banda, les barreres de seguretat formades per barreres de seguretat metàl·liques en les dos primeres corbes del Circuit seran substituïdes per proteccions de formigó, que oferixen més nivells de seguretat i faciliten les reparacions en cas d’accident.
Així mateix, aprofitant que no hi ha activitat en la pista, l’equip de manteniment del Circuit està instal·lant més de 8.000 metres de fibra òptica per a millorar el servici de cronometratge, amb un total de 300 fusions entre la torre de control i la pista en coordinació amb l’equip tècnic de MotoGP.
Cabines de televisió
Estos treballs en la pista s’unixen a altres obres ja iniciades com la construcció de 20 noves cabines de comentarista de televisió en l’edifici del restaurant, que donaran cabuda als reporters de mig món en els pròxims esdeveniments, els FIA Motorsport Games en octubre i el Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana en novembre.
També es treballa en la renovació de les oficines centrals del Circuit que esta temporada complix 25 anys organitzant carreres, i en la substitució de la il·luminació i la climatització de la torre de control per tecnologies més sostenibles gràcies a l’ajuda dels fons de la Unió Europea.