Detalle nota de prensa - Comunica GVA
El Consell col·labora amb l’Ajuntament de Peníscola per a promoure accions de turisme cinematogràfic
- Turisme destina 190.000 euros a l’Ajuntament de Peníscola a través d’un conveni de col·laboració
El Consell ha autoritzat un conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Peníscola per a la realització del pla de promoció del producte cinematogràfic de turisme de Peníscola en 2024.
A través d’este acord, Turisme Comunitat Valenciana destina 190.000 euros a l’Ajuntament de Peníscola per a impulsar diverses accions de promoció del producte turístic cinematogràfic.
D’esta manera, es pretén impulsar ‘Peníscola: El plató natural més gran del món’, una acció que pretén mostrar els diversos escenaris de rodatge de la ciutat en una ruta senyalitzada que recorre, a més del barri antic de la ciutat, recursos naturals com les platges o el Parc Natural de la Serra d’Irta.
Prenent com a base les principals pel·lícules o sèries que formen part de la ruta de Peníscola de Cinema (Calabuig, 1956; Joc de Trons, 2016; El Cid, 1961; El Chiringuito de Pepe, 2014-2015; El Ministerio del Tiempo, 2017; París-Tombuctú, 1998) es desenvolupa una temàtica de promoció de la destinació vinculada als espais naturals o historicopatrimonials que hi estan associats.
En concret, mitjançant este conveni, l’Ajuntament de Peníscola desenrotlla accions de promoció i difusió amb el propòsit de mostrar la singularitat de la destinació i posar l’accent a impulsar experiències de turisme vivencial.
També impulsa actuacions de promoció en premsa i mitjans especialitzats, material promocional de la destinació, a més d’accions de màrqueting al carrer en mercats nacionals.