Visor detalle nota de prensa

Presidència

La delegada del Consell a Castelló assistix al primer tancament de la Fira d’Onda

24/10/2024
La delegada del Consell en Castellón asiste al primer encierro de la ‘Fira’ de Onda
  • Susana Fabregat reafirma compromís del Consell amb la protecció i promoció dels bous al carrer
Onda.

La delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, ha presenciat el primer tancament de la Fira d’Onda, acompanyada per l’alcaldessa del municipi, Carmina Ballester.

Fabregat ha reafirmat “el compromís de l’actual Consell amb la protecció i promoció dels bous al carrer, conscients que esta tradició va molt més enllà de ser un simple esdeveniment festiu, ja que està profundament arrelada en la nostra terra i constituïx una part essencial de la nostra identitat cultural”.

La delegada del Consell a Castelló ha constatat “l’extraordinari ambient que s’ha viscut a Onda durant este primer tancament, reflex de la gran passió taurina que caracteritza esta localitat”.

Així mateix, ha animat els veïns “a continuar disfrutant de les celebracions i a aprofitar al màxim estos dies, plens d’activitats organitzades per l’Ajuntament d’Onda, les penyes i les associacions locals, que estan collint un rotund èxit de participació”.

Galeria d'imatges