Detalle nota de prensa - Comunica GVA
La Generalitat llança una campanya per a reactivar el turisme i donar suport al sector després de les inundacions
- L’objectiu és recuperar, a escala nacional i internacional, el prestigi de la Comunitat Valenciana com a destinació turística segura després de la riuada
- També es vol agrair la solidaritat de les moltes persones que s’han bolcat amb la Comunitat Valenciana
- La campanya s’ha presentat a tot el sector turístic de la Comunitat Valenciana, coincidint amb la primera reunió de treball amb la nova consellera Marian Cano
La Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, llançarà diumenge que ve, 1 de desembre, una nova campanya de promoció a escala nacional i internacional per a recuperar el prestigi de la Comunitat Valenciana com a destinació turística després de la riuada.
La campanya va dirigida al mercat autonòmic, nacional i internacional, amb accions en 12 països diferents, i amb un reforç especial en l’estratègia de màrqueting digital.
Amb esta campanya també es vol agrair la solidaritat de totes les persones que s’han bolcat amb la Comunitat Valenciana després de la DANA, alhora que es dona un missatge optimista i es reforça el missatge que la Comunitat Valenciana està preparada per a rebre el turista amb totes les garanties.
Trobada de la consellera Marian Cano amb el sector turístic
El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha presentat els detalls d’esta campanya als professionals i representants de tot el sector turístic de la Comunitat Valenciana, durant la primera reunió de treball amb la nova consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marian Cano.
Segons ha destacat la consellera, esta primera presa de contacte “ha permés analitzar la situació actual del sector, sobretot a la província de València, i escoltar les principals demandes, per a poder traçar una estratègia conjunta adequada en matèria de reactivació econòmica i turística”.
Marian Cano ha insistit que “l’objectiu ara és impulsar el nostre reposicionament com a destinació” i, sobretot, traslladar la situació real en la qual es troba la Comunitat Valenciana. En este context, ha subratllat que “la nostra destinació es troba en condicions per a rebre el turista”.
‘És més que una destinació. És una actitud’
Per a dur-ho a terme, Turisme Comunitat Valenciana ha dissenyat esta nova campanya amb el lema ‘És més que una destinació. És una actitud’, i busca transmetre el caràcter acollidor i mediterrani de la Comunitat Valenciana. En concret, el nou espot, la locució del qual l’ha feta l’actor valencià Enrique Arce de manera solidària, i que començarà a emetre’s este diumenge, emfatitza que “esta és la terra del color i de la llum, una llum impossible d’apagar, la llum del Mediterrani”.
Destaca, a més, l’actitud solidària i el caràcter de la nostra gent: “A nosaltres que celebrem cada dia com si fora l’últim i, si un de nosaltres cau, ens alcem tots”. També es pretén transmetre un missatge de superació i resiliència: “Sí, ens ha ocorregut a nosaltres, però el que nosaltres som, sempre romandrà”.
A més de l’espot, la campanya inclou noves gràfiques que es promocionaran durant el recorregut de la marató de València, així com publicitat en ràdios, en línia a través de col·laboracions amb turoperadors com Edreams, Logitravel, Expedia, Atrápalo i Destinia, entre altres; així com accions de reforç en xarxes socials.
A escala internacional, la campanya comptarà amb actuacions en 12 mercats diferents, entre els quals s’inclouen el Regne Unit, França, Alemanya, Països Baixos, Itàlia, Països Nòrdics, Portugal, Polònia, Hongria, la Xina, el Japó i els Estats Units.
Esta campanya de recuperació s’emmarca en la campanya general de publicitat de la Comunitat Valenciana 2024-2025, amb el títol d’Actitud Mediterrània.