Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Turisme presenta als alcaldes de la província d’Alacant les ferramentes amb les quals comptaran els municipis en Fitur 2025

- La consellera Marián Cano s’ha reunit amb els alcaldes de la província d’Alacant per a coordinar la participació en la pròxima edició de Fitur
- S’amplia el nombre de taules professionals perquè els municipis puguen mantindre reunions i, a més, podran fer ús de les sales de presentacions i promocionar les seues destinacions mitjançant catàlegs virtuals
- Les set marques turístiques de la Comunitat Valenciana comptaran amb espai propi, que donarà acollida a totes les localitats
La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha mantingut una reunió amb els alcaldes i regidors de la província d’Alacant, en què ha presentat les ferramentes amb les quals comptaran els municipis en Fitur 2025 per a poder promocionar les seues destinacions. Turisme programarà també reunions amb els municipis de València i Castelló de la Plana.
Durant la trobada, celebrada este divendres en la Diputació d’Alacant, la consellera ha detallat totes les possibilitats que Turisme Comunitat Valenciana ha previst perquè els municipis puguen promocionar les seues destinacions durant les jornades professionals de la fira.
Marián Cano ha remarcat que “el nostre objectiu és assistir a Fitur 2025 amb un estand professional, competitiu i mostrant una imatge homogènia”, i ha recordat que altres comunitats autònomes utilitzen este plantejament i mostren des de fa anys una imatge uniforme.
Quant a les ferramentes amb les quals podran comptar els municipis per a promocionar les seues destinacions en l’estand de la Comunitat Valenciana de Fitur 2025, Cano ha explicat que “podran disposar de taules de reunions que puguen tindre el seu tòtem identificatiu, perquè puguen mantindre reunions professionals”. “Mai els municipis havien tingut tants recursos a la seua disposició per a desplegar la seua agenda professional durant la fira”, ha explicat.
Igualment, els municipis de la Comunitat Valenciana que assistisquen a Fitur 2025 podran utilitzar les sales de presentacions per a promocionar els respectius recursos turístics i, a més, promocionar les seues destinacions mitjançant catàlegs virtuals als quals els assistents podran accedir amb codis QR, apostant per incrementar la sostenibilitat eliminant el paper.
Un altre dels espais del qual podran fer ús els municipis és la zona de showcooking, a on podran mostrar la seua oferta gastronòmica amb la preparació i presentació d’elaboracions culinàries.
Cano ha explicat que en l’estand de la Comunitat Valenciana de Fitur 2025 “les set marques turístiques de la Comunitat Valenciana comptaran amb espai propi, que donarà acollida a totes les localitats, per la qual cosa podran usar les pantalles que tindrà cada marca i en comptes de posar fullets en un taulell, posar-los en digital”.
La consellera ha insistit que “la clau per a una millora en la promoció turística està en el treball previ a la fira”. Per això, ha animat els alcaldes a “aprofitar els dies professionals de Fitur per a fer reunions” i ha explicat que, a més, “els dies de fira destinats al públic general, durant el cap de setmana, els municipis podran utilitzar tot l’espai professional per a mostrar els seus recursos”.
La Comunitat Valenciana participarà en la pròxima edició de Fitur 2025, que tindrà lloc a Madrid del 22 al 26 de gener amb un estand que se situarà, com en edicions anteriors, en la capçalera del pavelló set del recinte de fira de Madrid-IFEMA.
L’estand de la Comunitat Valenciana de Fitur 2025 destinarà espai propi a les set marques turístiques Castelló, València Turisme, Costa Blanca, València, Alacant, Elx i Benidorm, a més de disposar de zones de treball per a empreses i productes turístics.
Galeria d'imatges
Talls de veu relacionats
Consellera Marián Cano