Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Pla promoció exterior

Ivace+i Internacional ha celebrat 60 accions de promoció exterior en 2024 amb 1.000 participacions d’empreses valencianes

04/01/2025
Ivace+i Internacional ha celebrat 60 accions de promoció exterior en 2024 amb 1.000 participacions d’empreses valencianes
  • S’han organitzat missions comercials i d’empreses importadores, s’han enviat invitacions internacionals i s’ha participat en fires i trobades empresarials
  • Destaca la invitació a prop de 1.600 compradors internacionals per a participar en certàmens firals i esdeveniments sectorials

Ivace+i Internacional ha celebrat un total de 60 accions de promoció exterior durant l’any 2024, amb 1.000 participacions d’empreses de la Comunitat Valenciana.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha explicat que estes accions formen part del Pla de promoció exterior que Ivace+i Internacional dissenya anualment després d’atendre les demandes i necessitats dels sectors més exportadors.

El desenrotllament del Pla de promoció exterior “ens permet facilitar la presència d’un nombre més gran d’empreses i productes en els diversos mercats, així com l’establiment de nous contactes comercials que són potencials oportunitats per a les empreses valencianes”, ha indicat Marián Cano.

Este pla d’accions en l’exterior es du a terme gràcies a l’extensa xarxa exterior d’Ivace+i Internacional, a través de la qual es coordina la participació d’empreses en missions comercials, fires internacionals i es contacta amb potencials compradors internacionals.

Entre les fires internacionals que han comptat amb empreses de la Comunitat a través d’Ivace+i Internacional figuren la fira Foodex, al Japó; Gulfood Dubai; IZB Wolfsburgo; Stone Gallery en Cevisama; la participació en la Summer Fancy Food; Tranzmesse Alemanya; Vinexpo America, o la Fira Internacional de Cine de Guadalajara, entre altres.

Les empreses de la Comunitat Valenciana que han participat en missions comercials han tingut l’oportunitat de desenrotllar agendes de treball en mercats com ara el de l’Aràbia Saudita, el Brasil, Xile, el Perú, els Estats Units, el Canadà, el Kazakhstan, Uzbekistan, Tunísia i els països bàltics, entre altres.

Quant a trobades empresarials, destaquen les organitzades amb motiu del Mobile World Congress; la Trobada Hispano-Marroquina del sector d’automoció i mobilitat, celebrada a Tànger, o les trobades EEN Smarcity, Horeca o Conxemar.

Com a accions singulars, destaquen les organitzades per al sector del vi, com ara la presentació de vins en Vinehoo China, grup líder de distribució de vins a la Xina el mes d’abril, o la celebrada a Vietnam el mes de desembre. A esta classe d’accions també se suma el sector del taulell, amb l’organització d’un seminari sobre ceràmica i arquitectura a Suïssa.

Missions de convidats internacionals

Per la seua banda, la directora general de Mamprenedoria i Internacionalització, Ester Olivas, ha recalcat l’esforç realitzat per Ivace+i Internacional en l’organització de missions d’empreses importadores que tenen l’oportunitat de reunir-se amb les empreses de la Comunitat Valenciana en el nostre territori.

“Ivace+i Internacional ha organitzat en 2024 la visita a la Comunitat Valenciana de prop de 1.600 compradors internacionals perquè participen tant en certàmens internacionals celebrats en el nostre territori com en missions directes”, ha indicat Olivas.

“Estes accions permeten a les empreses realitzar interessants contactes comercials sense eixir de la Comunitat Valenciana, una cosa molt valorada i molt útil per a les empreses”, ha indicat Olivas.

En este àmbit, destaquen les organitzades amb motiu de les fires Hàbitat València i Textil Hogar, Home Textils Premium, així com les celebrades amb motiu dels certàmens Fimi, Futurmoda, Iberflora, Día Mágico, Maderalia i Eurobrico, entre altres.

Galeria d'imatges