Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Promoció internacional

La Generalitat promociona la Comunitat Valenciana davant de més d’un centenar d’agents turístics i mitjans de comunicació d’Alemanya

06/03/2025
La Generalitat promociona la Comunitat Valenciana davant de més d’un centenar d’agents turístics i mitjans de comunicació d’Alemanya
  • La consellera de Turisme ha presentat la Comunitat Valenciana com una “destinació oberta, hospitalària i compromesa” i destaca que l’objectiu és “créixer en este mercat i donar-li la importància que es mereix”
  • En l’esdeveniment, celebrat a Berlín, s’ha impulsat el networking i s’ha oferit degustació d’arrossos de Vinaròs i d’altres productes gastronòmics de la Comunitat Valenciana

 

La Generalitat, a través de Turisme Comunitat Valenciana, ha presentat l’oferta turística de la destinació a Berlín, davant de més d’un centenar d’agents turístics, mitjans de comunicació i influencers.

D’esta manera, la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha donat a conéixer l’àmplia oferta turística de la Comunitat Valenciana en una acció promocional organitzada en el centre d’esdeveniments ALICE Rooftop & Garten, aprofitant que se celebra estos dies en la capital alemanya la Fira Internacional de Turisme (ITB).

En la presentació, Marián Cano ha destacat que “cada vegada més alemanys trien la Comunitat Valenciana”. Així, ha detallat que, segons les dades de l’INE, “en 2024 més de 750.000 alemanys ens van visitar, la qual cosa representa un augment del 3 % respecte a 2023 i, a més, van gastar prop de 930 milions d’euros, un 13 % més que l’any anterior”. Per a la consellera, “estes xifres evidencien no solament el creixent interés, sinó també la confiança que els viatgers alemanys depositen en la nostra terra”.

La titular de Turisme ha presentat la Comunitat Valenciana com una “destinació oberta, hospitalària i compromesa” en la qual destaca que “la nostra ‘Actitud Mediterrània’ és una mescla de calidesa, autenticitat i sostenibilitat que el viatger alemany valora profundament”.

A més, ha remarcat que “els viatgers alemanys cada vegada són més conscients de la sostenibilitat i la Comunitat Valenciana és líder en este àmbit, i és la primera a Espanya que certifica la seua estratègia de sostenibilitat turística amb AENOR”. Així mateix, ha destacat que la ciutat de València va ser Capital Verda Europea 2024 i Benidorm ha rebut la distinció d’European Green Pioneer of Smart Tourism 2025.

L’objectiu marcat és “créixer en este mercat i donar-li la importància que es mereix, i per això hem tornat a esta edició de la ITB amb un estand propi després de 24 anys. Un espai de 179 metres quadrats per a mostrar tot el que fa únic el nostre territori”, ha subratllat Cano.

Després de l’esdeveniment, la titular de Turisme ha manifestat que esta acció promocional “ha sigut un èxit, tant pel nombre d’assistents a la presentació, com per l’interés que han mostrat els mitjans de comunicació i operadors turístics a descobrir la nostra destinació”.

En esta presentació, organitzada per Turisme Comunitat Valenciana en col·laboració amb l’Oficina Espanyola de Turisme de Berlín i les marques turístiques, ha estat representada tota l’oferta turística i gastronòmica de la Comunitat.

En l’esdeveniment s’ha impulsat el networking i, a més, s’ha oferit degustació d’arrossos de Vinaròs i d’altres productes gastronòmics de la Comunitat Valenciana.

 

Galeria d'imatges