Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
Vicente Martínez Mus es reunix amb la Junta Directiva de l’Associació d’Empreses Constructores i Concessionàries d’Infraestructures Seopan
- El conseller destaca la inversió de la Generalitat de més de 600 milions d’euros per a la reconstrucció després de les inundacions del mes d’octubre passat
El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, ha assistit a la reunió de la Junta Directiva de l’Associació d’Empreses Constructores i Concessionàries d’Infraestructures (Seopan).
Martínez Mus ha explicat que, durant esta legislatura, “s’ha impulsat una profunda reforma normativa, s’han planificat i posat en marxa projectes nous i, al mateix temps, s’ha exigit el finançament que correspon per justícia per a executar infraestructures estratègiques”. Però, a més, ha destacat, “s’ha treballat intensament per a agilitzar les obres i les inversions”.
Un clar exemple d’esta aposta és la reconstrucció que s’ha portat a cap en la província de València després de les inundacions de l’any passat. En este sentit, s’ha referit a la mobilització de “més de 600 milions d’euros” per a recuperar les carreteres autonòmiques afectades, infraestructures locals, de prevenció d’incendis, la xarxa de Metrovalencia o gestionar els residus generats.