Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
Marián Cano inicia una missió comercial als Estats Units per a enfortir vincles i potenciar el turisme cap a la Comunitat Valenciana
- La consellera viatja als Estats Units, a on es reunirà amb USTOA, una de les principals associacions d’operadors turístics
- Hi ha prevista una trobada amb l’aerolínia Delta Air Lines per a explorar la possibilitat d’establir un vol directe entre València i Nova York
La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, inicia la setmana que ve una missió comercial als Estats Units amb l’objectiu d’enfortir les relacions amb este mercat nord-americà i potenciar el turisme cap a la Comunitat Valenciana.
La delegació institucional, que inclou el secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, i el director general d’Innovació, Juan José Cortés, visitarà les ciutats de Nova York i Atlanta per a mantindre trobades estratègiques amb actors clau del sector turístic.
Dilluns hi ha programada una reunió a Nova York amb Peggy Murphy, vicepresidenta d’USTOA, una de les associacions més rellevants d’operadors turístics als Estats Units. En esta trobada se sol·licitarà la seua col·laboració per a reforçar la promoció de la Comunitat Valenciana entre els agents del mercat nord-americà, especialment destacant l’oferta experiencial, cultural i prèmium.
Posteriorment, a Atlanta, la delegació es reunirà amb responsables de Delta Air Lines per a analitzar la viabilitat d’establir un vol directe entre València i Nova York, la qual cosa suposaria un impuls significatiu per a la connectivitat i el flux turístic entre les dos destinacions.
Amb esta missió, la Generalitat busca consolidar la seua presència als Estats Units, un mercat que, en 2024, es va situar en el lloc 14é dins del rànquing de visitants internacionals per a la Comunitat Valenciana, amb un total de 143.464 turistes en la nostra destinació.
La consellera Marián Cano ha subratllat que, “des de la Generalitat, estem implementant diverses accions per a anticipar-nos a les possibles conseqüències de la política aranzelària estatunidenca. És fonamental afermar la nostra presència en este mercat estratègic i posicionar-nos com una destinació de referència”.
A més, Cano ha destacat que “els Estats Units es distingix per l’alt gasto mitjà per turista, la seua fidelitat com a mercat i un interés creixent pel turisme sostenible. Per això, estem intensificant les nostres accions de promoció i enfortint la col·laboració institucional per a aprofitar al màxim estes oportunitats”.