Visor detalle nota de prensa

Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme

El Consell col·labora amb l’Ajuntament de la Vila Joiosa per a promocionar el producte gastronòmic del municipi

22/09/2025
  • Turisme Comunitat Valenciana aporta 40.000 euros per a dur a terme este conveni

El Consell ha autoritzat un conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de la Vila Joiosa per a fomentar accions de promoció del producte gastronòmic del municipi durant 2025.

A través d’este conveni, Turisme Comunitat Valenciana destinarà 40.000 euros a l’Ajuntament de la Vila Joiosa per a finançar diverses actuacions de màrqueting turístic i de promoció de la marca La Vila Gastronòmica, coincidint amb la commemoració del seu 25 aniversari.

En concret, l’Ajuntament de la Vila Joiosa es compromet a dur a terme accions vinculades als esdeveniments de l’aniversari, amb l’objectiu de difondre els servicis i les activitats gastronòmiques programades durant tot l’any. Esta iniciativa busca promocionar la gastronomia local, desestacionalitzar el turisme, fer valdre la identitat del municipi i reforçar sectors econòmics com l’hostaleria, la restauració, la tradició pesquera i la indústria xocolatera.

El conveni també inclou la realització d’un treball d’investigació i la publicació d’un llibre sobre el patrimoni gastronòmic del municipi, que retrà homenatge a Carlos Llorca Baus, un dels impulsors de La Vila Gastronòmica. 

A més, l’acord preveu una acció publicitària a través del muntatge d’una lona de gran format en el Mercat Municipal de Proveïments, en què es mostra la identitat visual de la marca La Vila Gastronòmica i es detallen els esdeveniments previstos per a enguany.