Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
El Consell col·labora amb VisitElche per a potenciar la promoció turística de la ciutat
- Turisme Comunitat Valenciana destina 155.000 euros a VisitElche per a promocionar la ciutat com a referent en turisme cultural i patrimonial
- Entre les accions, destaca l’exposició itinerant ‘Elx, el cel en la Terra’, la promoció a París amb un concert del Misteri d’Elx i campanyes de comunicació en mitjans nacionals i internacionals
El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’organisme autònom VisitElche per a potenciar la promoció de la ciutat com a referent en el turisme cultural i patrimonial, durant 2025.
Este acord, al qual Turisme Comunitat Valenciana destina 155.000 euros, té entre els seus objectius millorar el posicionament d’Elx com a destinació cultural, a través d’accions que reforcen la marca ‘Elche Oasis Mediterráneo’; millorar l’experiència dels visitants; fer valdre el producte cultural i patrimonial, especialment en els períodes de menys afluència, i afavorir així la desestacionalització.
Les actuacions giraran entorn del caràcter cultural i patrimonial de la destinació, amb especial protagonisme dels seus tres béns declarats Patrimoni Mundial de la UNESCO: el Palmerar Històric, el Misteri d’Elx i el Museu de Puçol. Entre les iniciatives previstes s’inclou l’exposició itinerant ‘Elx, el cel en la Terra’ en ciutats com Madrid, Múrcia, València i Alacant, a més d’instal·lar-se en l’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández.
Així mateix, s’inclou una acció promocional a París amb un concert de la Capella i l’Escolania del Misteri d’Elx, la mostra ‘Elx, el cel en la Terra’ i presentacions de la destinació a mitjans i operadors turístics, a més de campanyes de comunicació en mitjans en línia i fora de línia.
L’acord també preveu campanyes nacionals i internacionals per a transmetre els valors diferencials d’Elx com a destinació cultural i patrimonial, que es difondran en premsa, ràdio, televisió, mitjans digitals, portals de turisme i xarxes socials, amb l’objectiu de reforçar la imatge de la ciutat i atraure nous visitants.