Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
Turisme Comunitat Valenciana reforça la seua estratègia en la fira de turisme de Londres amb una intensa agenda de reunions durant la primera jornada
- La Generalitat combina en la World Travel Market la seua aposta per la desestacionalització i diversificació del mercat britànic amb l’objectiu de reforçar la competitivitat de la destinació
- El secretari autonòmic de Turisme manté trobades amb els principals operadors turístics i mitjans del Regne Unit
Turisme Comunitat Valenciana assistix a la fira World Travel Market (WTM) de Londres, una de les principals trobades internacionals del sector turístic que ha obert les portes este dimarts, amb l’objectiu de reforçar la seua presència en el mercat britànic a través d’una estratègia centrada en la sostenibilitat, la desestacionalització i la diversificació de l’oferta.
D’esta manera, en esta edició del certamen, que se celebra fins al 6 de novembre, la Generalitat impulsa un model turístic sostenible, divers i de qualitat, amb el propòsit d’atraure turistes britànics durant tot l’any aprofitant l’àmplia connectivitat aèria entre el Regne Unit i la Comunitat Valenciana, i augmentar la diversificació de la demanda, destacant l’autenticitat i l’experiència turística.
El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha afirmat que “enguany venim a la fira de Londres a reforçar el turisme urbà, cultural, rural, turisme actiu i de naturalesa i la gastronomia”.
Camarero ha recordat que “l’oferta de turisme vacacional o de sol i platja està ja molt consolidada en el mercat britànic, per la qual cosa ara centrem els nostres esforços a realçar altres productes, sempre amb el principi d’un turisme responsable i sostenible, que genere demanda durant tot l’any i beneficie les comunitats locals”.
En esta línia, el secretari autonòmic ha subratllat que “en esta edició del certamen de la World Travel Market volem explicar com es viu en la Comunitat Valenciana, com es compartix i com es gaudix la felicitat des de les coses més senzilles”. D’esta manera, ha afegit que “amb el lema ‘Could this be hapiness?’ (Deu ser això la felicitat?) l’estand de Comunitat Valenciana reflectix l’essència de la nostra destinació, l’objectiu és transmetre una connexió emocional amb la destinació a través d’històries, sensacions i vivències reals”.
Enguany Turisme Comunitat Valenciana participa en la fira de Londres amb un estand propi de 397 metres quadrats d’exposició, 70 metres més de superfície que en 2024, a on es mostra tota l’oferta turística, amb un espai dirigit a presentacions i zona de reunions de negoci entre empreses, destinacions i operadors.
En l’estand de la Comunitat Valenciana participen un total de 36 coexpositors, entre associacions, ajuntaments, empreses i entitats turístiques de la Comunitat, amb una assistència total de més de 70 professionals.
Principals reunions de la primera jornada
El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, juntament amb el director general de Turisme, Israel Martínez, han assistit este dimarts a esta primera jornada de la fira a Londres amb una intensa agenda de reunions amb alguns dels principals agents turístics, operadors turístics i mitjans especialitzats del Regne Unit, un dels mercats emissors més rellevants per a la Comunitat Valenciana.
D’entre les principals trobades, destaca la que ha mantingut amb representants d’Explore Trade, companyia especialitzada en viatges d’aventura i experiències en grup reduït amb presència en més de 100 països, incloent rutes amb bicicleta per Espanya.
Una altra de les reunions celebrades en l’estand de Comunitat Valenciana ha sigut amb Wexas Travel, operador britànic de viatges de luxe i a mida, que oferix itineraris personalitzats cap a diferents destinacions espanyoles.
De manera paral·lela, Turisme Comunitat Valenciana també ha mantingut una trobada amb Expedia, una de les principals plataformes mundials de distribució turística.
L’estand de la Comunitat Valenciana ha rebut, a més, la visita institucional de Rosario Sánchez Grau, secretària d’Estat de Turisme, i del cònsol general del Regne Unit a Madrid, Lloyd Milen, els quals han conegut de primera mà l’oferta turística valenciana i les accions promocionals previstes en el mercat britànic.
Durant la vesprada, l’agenda professional de reunions continuarà amb Wanderlust Media, reconeguda revista britànica especialitzada en turisme sostenible amb més de 100.000 lectors i una recent expansió al mercat estatunidenc, amb la qual Turisme Comunitat Valenciana té previst col·laborar en el seu pla de mitjans de 2025.
Així mateix, també tindrà lloc una trobada de treball amb Bradt Guides, editorial britànica de guies de viatge reconeguda per la seua especialització en destinacions singulars i fora dels circuits convencionals, i amb JTA Travel Group, operador amb seu a Birmingham que oferix una àmplia gamma de productes turístics, vols, hotels, creuers, excursions i paquets esportius.
Galeria d'imatges
Talls de veu relacionats
SA Turisme, José Manuel Camarero