Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
José Díez es reunix amb l’alcalde de San Antonio de Benagéber per a analitzar l’estat de les instal·lacions esportives del municipi
- El vicepresident segon confirma la seua presència, el pròxim dia 8 d’abril, en l’acte institucional que se celebra anualment en commemoració del decret de creació del municipi
El vicepresident segon i conseller de Presidència, José Díez, ha mantingut una reunió de treball amb l’alcalde de San Antonio de Benagéber, Enrique Santafosta, per a analitzar l’estat de les instal·lacions esportives del municipi.
En este sentit, s’ha abordat la necessitat, exposada per l’Ajuntament, d’unes infraestructures esportives noves, davant del creixement de població del municipi, especialment en relació amb la població jove i la demanda de l’esport base.
D’altra banda, el vicepresident segon ha confirmat la seua presència, el pròxim 8 d’abril, en l’acte institucional que se celebra anualment en commemoració del decret de creació del nou municipi.