Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
El Museu de les Ciències oferix dos sessions gratuïtes de ‘La Ciència a Escena’ amb motiu del Dia Mundial dels Museus
- El diumenge 17 de maig, els visitants del Museu de les Ciències es poden beneficiar d’una entrada infantil gratis per la compra d’una entrada d’adult
El Museu de les Ciències oferix diumenge que ve, 17 de maig, dos sessions gratuïtes d’experiments en directe de ‘La Ciència a Escena’ que té lloc, a les 12:30 hores i 17:00 hores, en l’Auditori Santiago Grisolía. Les sessions reunixen les experiències més destacades dels tallers. Es tracta d’una de les propostes especials que s’han programat amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus. L’accés serà lliure fins a completar l’aforament.
A més, el diumenge 17 de maig, els visitants poden obtindre una entrada infantil gratuïta, aplicable per a menors de 12 anys, per la compra d’una entrada d’adult. En la visita al Museu de les Ciències destaca entre l’oferta familiar l’exposició ‘Metamorfosi. El poder de la transformació’ i ‘L’Espai dels Xiquets’.
Recomanada a partir dels 6 anys, ‘Metamorfosis. El poder de la transformació’ és una experiència 100 % interactiva dissenyada per a xiquets i xiquetes de 6 a 11 anys. La mostra convida a fer un recorregut al llarg de cinc escenografies plenes de color i interactives, com una fira, un bosc, un espill o un teatre d’ombres per a explicar als més xicotets els canvis que ocorren al llarg de la vida, en la naturalesa i fins i tot en la nostra manera de vore el món. ‘L’Espai dels Xiquets’, per a edats d’entre 4 a 8 anys, reunix una gran diversitat de jocs i experiments amb els sentits, l’aigua i els animals i fins i tot el treball en equip amb la construcció d’una casa.
També destaquen les propostes del Teatre de la Ciència, situat en la primera planta del Museu, a on es representen diverses sessions del xou Alt voltatge (diumenges, a les 11:30, 13:00, 16:00 i 17:30 hores) dedicat al fenomen de l’electricitat. L’espai i l’exploració del sistema solar és la temàtica que el públic troba en la tercera planta del Museu, amb les exposicions ‘Mart. La conquesta d’un somni’, ‘Gravetat Zero’ i ‘La Lluna a l’abast de les teues mans’, juntament amb els jocs interactius entorn del cos humà i la genètica de l’exposició ‘Bosc de cromosomes’.
Observació del Sol
El dilluns 18 de maig, Dia Internacional dels Museus, s’ha preparat una sessió gratuïta d’observació solar des del Jardí d’Astronomia de l’Umbracle, sempre que les condicions meteorològiques ho permeten. L’activitat serà guiada per experts i es realitzarà d’11:00 a 13:00 hores.
El públic tindrà l’oportunitat de gaudir d’imatges espectaculars, en directe, i aprendre sobre els aspectes més interessants de la nostra estrela. Els assistents podran observar fenòmens increïbles, com les taques fosques de la fotosfera o les protuberàncies de la cromosfera, caracteritzades pel seu color roig intens.