Detalle nota de prensa
Visor detalle nota de prensa
José Díez reitera el suport de la Generalitat al Rallye Ciudad de Utiel com a activitat dinamitzadora d’esta comarca d’interior
- El vicepresident segon del Consell assistix a l’última jornada d’este ral·li que s’estrena com a prova puntuable del Supercampionat d’Espanya de terra
El vicepresident segon i conseller de Presidència, José Díez, ha assistit a la celebració de l’última jornada del Rallye Ciudad de Utiel 2026 per a mostrar “el suport de la Generalitat a esta activitat no només pel seu valor esportiu, sinó també com a element dinamitzador d’este territori d’interior des del punt de vista econòmic, social i turístic”.
Així mateix, Díez ha ressaltat que la seua celebració “contribuïx al desenrotllament de l’automobilisme valencià, i es convertix, a més, en un focus d’atracció d’afició i turisme esportiu en la comarca d’Utiel-Requena”.
En este sentit, ha felicitat tant l’Ajuntament d’Utiel com els responsables de l’organització, “l’esforç i la il·lusió dels quals es traduïxen en una activitat que demostra la seua capacitat per a situar durant uns dies Utiel en el focus de l’automobilisme, a través d’una prova que contribuïx al desenrotllament de l’automobilisme valencià, combinant l’esport d’alt nivell amb la promoció del territori i el respecte a l’entorn”.
Este II Rallye Ciudad de Utiel, que ha tingut lloc del 13 al 16 de maig amb el suport de la Generalitat i la Reial Federació Espanyola d’Automobilisme (RFEA), és la tercera prova del calendari del Supercampionat d’Espanya de Ral·lis de terra i la seua primera edició com a prova puntuable per a les categories principals del CERT, que inclou vehicles Rally2, Rally4 i N.