Visor detalle nota de prensa

Justícia, Transparència i Participació
COL·LABORACIÓ INSTITUCIONAL

Nuria Martínez es reunix amb el conseller de Justícia, Administració Local i Funció Pública de la Junta d’Andalusia

18/05/2026
Nuria Martínez es reunix amb el conseller de Justícia, Administració Local i Funció Pública de la Junta d’Andalusia
  • En la reunió s’ha tractat, entre altres temes, la cooperació entre la Generalitat i la Junta d’Andalusia per a la modernització de la justícia i la millora de l’atenció a la ciutadania

La consellera de Justícia, Transparència i Participació, Nuria Martínez, ha mantingut una reunió de treball amb el seu homòleg andalús, el conseller de Justícia, Administració Local i Funció Pública, José Antonio Nieto, en la qual han abordat assumptes d’interés per a les dos administracions.

La trobada ha tingut com a objectiu compartir bones pràctiques en matèria de polítiques públiques de l’Administració de justícia i intercanviar experiències sobre la implantació del nou model d’organització judicial, en un marc de col·laboració institucional entre la Generalitat i la Junta d’Andalusia.

La reunió ha servit també per a reforçar la cooperació entre la Generalitat i la Junta d’Andalusia en matèries vinculades a la modernització de la justícia, l’eficiència dels servicis públics i la millora de l’atenció a la ciutadania.

Galeria d'imatges