Visor detalle nota de prensa

Justícia, Transparència i Participació
PARTICIPACIÓ CIUTADANA

La Generalitat i el teixit associatiu de Castelló coordinen accions de participació ciutadana

25/05/2026
La Generalitat i el teixit associatiu de Castelló coordinen accions de participació ciutadana
  • La secretària autonòmica de Transparència i Participació reafirma el compromís del Consell amb l’associacionisme local “com a aliat estratègic” de la societat civil organitzada

La secretària autonòmica de Transparència i Participació, Carmen Uriol, s’ha reunit amb representants de la Unió Provincial d’Associacions de Castelló, de la Federació d’Associacions Ciutadanes de Castelló i de la Federació d’Associacions de Veïns, Consumidors i Usuaris de Castelló.

L’objectiu d’esta trobada ha sigut articular i coordinar possibles vies de col·laboració que acosten l’Administració autonòmica a la ciutadania castellonenca. Durant la sessió, Uriol ha reafirmat el compromís del Consell per enfortir l’associacionisme local com a “aliat estratègic” de la societat civil organitzada.

En este sentit, la secretària autonòmica de Transparència i Participació ha subratllat que “la participació real comença en els barris, gràcies a la implicació activa de la ciutadania en el seu entorn més pròxim”, un espai a on les entitats veïnals actuen com el millor altaveu per a traslladar les necessitats prioritàries dels municipis.

La trobada dona continuïtat a la línia de treball de la Generalitat per a consolidar la presència real de l’Administració en el territori, a través del contacte directe amb els col·lectius locals.

Galeria d'imatges