Visor detalle nota de prensa

Vicepresidència Segona i Conselleria de Presidència
ESPORT I FORMACIÓ

José Díez rep les seleccions autonòmiques de bàsquet després de proclamar-se campiones i subcampiones d’Espanya

25/05/2026
José Díez rep les seleccions autonòmiques de bàsquet després de proclamar-se campiones i subcampiones d’Espanya
  • José Díez ressalta “l’esforç, el compromís i el treball en equip que han demostrat” els i les jugadores, que han situat la Comunitat Valenciana en el primer lloc del rànquing nacional per federacions autonòmiques en 2026

El vicepresident segon i conseller de Presidència, José Díez, ha rebut els i les components de les seleccions autonòmiques de bàsquet després dels èxits collits en diverses categories del Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques.

En concret, en les categories de cadet femení i aleví masculí s’han proclamat campions i campiones d’Espanya; mentres que en cadet masculí, infantil masculí i aleví femení han sigut subcampions i subcampiones i en infantil femení han finalitzat la competició en quint lloc.

Per tot això, Díez ha ressaltat el reconeixement al “mèrit esportiu i tot el que hi ha darrere d’estos grans resultats: l’esforç, el compromís i el treball en equip que representeu cada un de vosaltres”.

Gràcies a esta excel·lent classificació, la Comunitat Valenciana ha firmat una temporada històrica, consolidant-se com una de les grans referències del bàsquet de formació a escala nacional.

El vicepresident ha felicitat els components dels equips, ja que han portat “el nom de la Comunitat Valenciana al més alt del bàsquet nacional. I ho heu fet amb talent, sí, però també amb valors: constància, companyonia, respecte i superació. Valors que van molt més enllà de la pista i que vos acompanyaran tota la vida”.

Estos triomfs han situat la Federació de Bàsquet de la Comunitat Valenciana en el primer lloc del rànquing nacional per federacions autonòmiques en 2026, per davant de Madrid, Catalunya i Andalusia.

En eixe sentit, José Díez, que ha estat acompanyat pel director general d’Esport, Luis Cervera, també ha tingut paraules d’agraïment a “clubs, entrenadors i formadors, ja que sense esta dedicació diària, moltes vegades silenciosa, estos èxits no serien possibles”.

A més, el vicepresident segon ha volgut recalcar que “les famílies que han estat ací en cada entrenament, en cada viatge, en cada partit. Pel vostre esforç, el vostre suport i la vostra paciència. Este èxit també és vostre”.

Finalment, Díez ha realçat la Federació de Bàsquet de la Comunitat Valenciana, que amb “el seu treball està fent possible que hui siguem una referència en tota Espanya, liderant el bàsquet de formació”.

 

Galeria d'imatges